Gå til innhold

Enkel måte å lage og sende inn skjemaer til e-post


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har dere noen anbefalinger av app-er, web-skjemaer e.l. hvor ansatte kan fylle inn bestillingsskjema som blir sendt til noen på kontoret og registrerer dette i systemet?

 

For eks.: en selger er ute på kundebesøk og fyller inn en bestilling på servicekontrakt hvor selgeren må fylle inn kundeninfo, kontraktstype, hva som er inkl osv.

Dette blir sendt til kontrakt-ansvarlig på mail som registrerer dette fortløpende på kontoret.

 

Kan nevnes at alle har laptoper med Windows og mobiler med enten Android eller iOS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...