Gå til innhold

Whitebox, erfaringer?


etm

Anbefalte innlegg

jeg har begynt å lure på om de rett og slett er en smått useriøs bedrift?

Det spurte jeg dem om på telefon og de forsikret meg om at de var seriøse. Har selv bestilt en til maskin for en stund siden, men jeg venter til neste uke med å ringe, så ber jeg dem om oppgraderinger for tiden jeg har ventet.

altså hallo, selvfølgelig sier de at de er seriøse når du spør dem rett ut. Hadde du spurt meg om det samme, så hadde jeg jo sagt at jeg er seriøs. og når de førsy er et firma så er de jo seriøse. Kanskje på tide å bruke hodet ditt litt?

 

Selvom de sier at de er seriøse, så mener jeg måten de er på er useriøst og veldig amatørmessig. Greit at de ikke har maskinene inne da, og ikke vet når de kommer inn, men når de da sier at de kommer absolutt inn imorra flere ganger, så må de jo holde det. Ikke en gang at det har skjedd. Vet de ikke når ting kommer inn, eller er usikre, så si det, ikke lov kunden at maskinen skal bli sendt imorra eller noe.

 

Jeg hadde aldri akseptert å vente 1 mnd på en maskin. ikke en uke heller. Når de gir meg en dato, så forholder jeg meg til den, når den ikke kommer, og de sier at det tar en uke til, så avbestiller jeg med engang. Hvorfor skal jeg som kunde akspetere at en vare jeg har bestilt og blitt lovt til en dato, gidde å vente enda en uke av datoen selgeren gir meg. det er jo dårlig service, fordi selgeren da har ikke gjort jobben sin godt nok, og lovt meg noe som han egentlig ikke har!

 

Jeg syns at alt er Whitebox sin feil, er jo de som oppgir kundene sine nye datoer hele tida, hjelper ikke å skylde på leverandøren. zepto har jo samme leverandør. ikke med den nye maskinen, men de andre maskinene, og de er lynraske iforhold til whitebox. At de aldri lærer mener jeg, dette har jo skjedd før med dem, og de burde da ha lært at de nå ikke burde oppgi kunden nye datoer hele tida. men heller si at de er usikre angående når maskinene deres kommer inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det nokon som veit om det lønner seg å bestille før dei får 1557 modellen på sida si? Tidlegare har jo folk snakka om at den nye modellen kjem til å koste nesten 2000,- meir? No har nettopp ein kamerat av meg bestillt 1557 modellen med samme specs som CL50 til samme pris som CL50 på nettsida. Er det slik at når den endeleg kjem så blir den pluttseleg dyr?

 

Egentlig burde jo heller CL50en bli billegare. Ein annan kamerat av meg kjøpte sin CL50 i sommar til samme pris som den går for no, dog med 1,5Ghz prosessor.

Lenke til kommentar
Er det nokon som veit om det lønner seg å bestille før dei får 1557 modellen på sida si? Tidlegare har jo folk snakka om at den nye modellen kjem til å koste nesten 2000,- meir? No har nettopp ein kamerat av meg bestillt 1557 modellen med samme specs som CL50 til samme pris som CL50 på nettsida. Er det slik at når den endeleg kjem så blir den pluttseleg dyr?

 

Egentlig burde jo heller CL50en bli billegare. Ein annan kamerat av meg kjøpte sin CL50 i sommar til samme pris som den går for no, dog med 1,5Ghz prosessor.

Tilbudet skulle bare gjelde på forhåndsbestillinger.. dvs at når de får inn 1557 blir den dyrere ja.. det er iallefall hva de sa i utgangspunktet.. men som mine erfaringer med whitebox så er ingenting sikkert .....

:roll:

Lenke til kommentar
jeg har begynt å lure på om de rett og slett er en smått useriøs bedrift?

Det spurte jeg dem om på telefon og de forsikret meg om at de var seriøse. Har selv bestilt en til maskin for en stund siden, men jeg venter til neste uke med å ringe, så ber jeg dem om oppgraderinger for tiden jeg har ventet.

altså hallo, selvfølgelig sier de at de er seriøse når du spør dem rett ut. Hadde du spurt meg om det samme, så hadde jeg jo sagt at jeg er seriøs. og når de førsy er et firma så er de jo seriøse. Kanskje på tide å bruke hodet ditt litt?

 

Selvom de sier at de er seriøse, så mener jeg måten de er på er useriøst og veldig amatørmessig. Greit at de ikke har maskinene inne da, og ikke vet når de kommer inn, men når de da sier at de kommer absolutt inn imorra flere ganger, så må de jo holde det. Ikke en gang at det har skjedd. Vet de ikke når ting kommer inn, eller er usikre, så si det, ikke lov kunden at maskinen skal bli sendt imorra eller noe.

 

Jeg hadde aldri akseptert å vente 1 mnd på en maskin. ikke en uke heller. Når de gir meg en dato, så forholder jeg meg til den, når den ikke kommer, og de sier at det tar en uke til, så avbestiller jeg med engang. Hvorfor skal jeg som kunde akspetere at en vare jeg har bestilt og blitt lovt til en dato, gidde å vente enda en uke av datoen selgeren gir meg. det er jo dårlig service, fordi selgeren da har ikke gjort jobben sin godt nok, og lovt meg noe som han egentlig ikke har!

 

Jeg syns at alt er Whitebox sin feil, er jo de som oppgir kundene sine nye datoer hele tida, hjelper ikke å skylde på leverandøren. zepto har jo samme leverandør. ikke med den nye maskinen, men de andre maskinene, og de er lynraske iforhold til whitebox. At de aldri lærer mener jeg, dette har jo skjedd før med dem, og de burde da ha lært at de nå ikke burde oppgi kunden nye datoer hele tida. men heller si at de er usikre angående når maskinene deres kommer inn.

jeg er ****** meg enig med deg!!

 

Whitebox kan ikke gi ut løfte de ikke kan holder!!

Lenke til kommentar

Ja, men så leste jeg dette på itavisen.no

 

"Intel's Centrino-teknologi er nå klar med WiFi-standarden 802.11g. Derimot må vi vente til senere i år før vi får se neste generasjon av Pentium M-prosessoren.

 

Intel skal nå begynne å sende ut Centrino-sett med støtte for 802.11g til laptop-produsenter, melder CNet News.

Dette betyr at Fujitsu-Siemens, Acer, Toshiba og andre kan begynne å selge bærbare Centrino-PCer som støtter trådløs overføring på opptil 54 megabit i sekundet på 2.4 GHz-båndet.

 

Centrino-laptoper med 802.11a/b/g burde være tilgjengelig før sommeren."

Lenke til kommentar
snakket nettopp med folket på whitebox, de kunne melde at maskinene kom inn i går. Så i korte trekk er maskinene på vei ut til oss!! Ps. testene viste høy standard sa dem, hva enn det måtte bety.

De sa til meg igår at de ikke hadde fått den og fikk de tidligst ut på dagen i dag................... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja, men så leste jeg dette på itavisen.no

 

"Intel's Centrino-teknologi er nå klar med WiFi-standarden 802.11g. Derimot må vi vente til senere i år før vi får se neste generasjon av Pentium M-prosessoren.

 

Intel skal nå begynne å sende ut Centrino-sett med støtte for 802.11g til laptop-produsenter, melder CNet News.

Dette betyr at Fujitsu-Siemens, Acer, Toshiba og andre kan begynne å selge bærbare Centrino-PCer som støtter trådløs overføring på opptil 54 megabit i sekundet på 2.4 GHz-båndet.

 

Centrino-laptoper med 802.11a/b/g burde være tilgjengelig før sommeren."

Den nye (1557) er med G kort men ikke fra intel som da går under den centrino trioen.. Whitebox bruker en annen produsent av slike kort for de er helt sikkert billigere og særlig intel er så latterlig trege/og dårlig støtte til våre kjære linux..

Lenke til kommentar
snakket nettopp med folket på whitebox, de kunne melde at maskinene kom inn i går. Så i korte trekk er maskinene på vei ut til oss!!
De sa til meg igår at de ikke hadde fått den og fikk de tidligst ut på dagen i dag................... :dontgetit:

 

To versjoner her. Hva stemmer? Har Whitebox selv kontroll? :scared:

 

Noen som har fått trackingnummer på eventuelle forsendelser?

Lenke til kommentar

lagt up på whitebox under nyheter nå nettopp.

 

-------------------

 

16.01.03

Nyhetsoppdatering på levering av CL50 & CL1557: Maskiner er nå på lager og det gjenstår kun små detaljer før alle bærbare går ut til våre kunder. I løpet av neste uke skal maskiner være klare for utsending.

 

-------------------

 

 

den som lever får se....

Lenke til kommentar
Hvis man har en Bærbar med Tråløst 802G og ønsker 54Mbps, hva er det billigeste alternativet? Har Router, switch, bredbånd osv.

hmm.. Du har ikke noe trådløs router eller AP?.......

Om du har laptop med G Wlan kort trenger du noe som sender signalene dine fra bredbåndet, dvs en Wlan router eller et Wlan AP.. routerne er faktisk billigst så det er ingen grunn til å kjøpe et AP(access point)..

Lenke til kommentar

Mail fra Whitebox :

 

"Ja pågangen har vært helt enorm og uten like. Vi beklager veldig forsinkelsen men vi har ikke kunne gjøre mye da produsent også har vært forsinket.

Uansett har vi nå maskinene inne og det er bare små detaljer som gjenstår før utsendinger kan begynne. Uten å love noe kan jeg si med 99.99% sikkerhet at

Mandag er en høyst sansynnelig dag til at alt er klart, Endelig.

 

Vi beklager dette veldig men håper uansett du vil bli en superfornøyd kunde når du mottar markedets råeste bærbare pc"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...