Gå til innhold

Flytte vifte?


ikariam1234

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nylig bytte skjermkort og ser da at under gaming så er temp målerene på hovedkortet 60+ grader, dette begynner vel å bli noe høyt? Tror det var hvertfall max 50 grader før jeg byttet kort. Derfor lurer jeg på om det kan hjelpe å flytte  front viften lenger opp?  

 

Eller er det bedre å f.eks. bare skaffe seg en vifte til til å sette over den som er foran?

 

Legger med før og etter bilde.

post-368488-0-46932000-1538306138_thumb.jpg

post-368488-0-74403400-1538306151_thumb.jpg

Endret av ikariam1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje litt lite med bare 2 vifter ja. Suger strømforsyning luft alene?

 

Kan være greit å ha overtrykk i kabinettet med filter framfor viftene så den ikke står å suger til seg støv fra alle kriker og kroker.

 

Egentlig skal det være filter foran og under, med det tok jeg vekk under oppgradering. "Suger strømforsyning luft alene"? Den suger vel opp fra under og så kommer det ut bak?

Lenke til kommentar

personlig ville jeg ha satt 2 vifter som inntak, nå ser det litt ut som du må velge mellom "pest eller kolera", da enten GPU ikke får noe friskluft, eller hovedkort! 

spar opp noen slanter å kjøp en vifte til, disse fractal viftene er billige på diverse nettsider :)

 

jeg ville ikke hatt strømforsyningen til å ta seg av noen annen varme enn sin egen, så bare la den være vendt den veien den allerede er! 

Endret av kla3torsk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...