Gå til innhold

Samsung lanserer nytt «Evolution Kit» etter kundeklager


Anbefalte innlegg

Har bestilt den nye sek4500 til min 78js9005, men begynner nå å få kalde føtter. Ser på utenlandske forum at den nye boksen mangle one port connection og må kobles opp mot tv’en via den gamle sek3500 boksen. Da ved hjelp av hdmi. Stemmer dette er det jo helt høl i hodet! Noen som har fått testet den nye boksen og kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei vhguru, fikk mitt evolution kit til min litt mindre 55js9005 i går. Ble overrasket da jeg oppdaget at den skulle piggybacke den opprinnelige one connect boksen. Ikke imponert i det hele tatt, det første som skjer er at tv2 sumo fryser midt i sendingen og vil ikke starte igjen. Jeg har mye støy fra den originale. One connect boksen, og barna har ødelagt ene knappen på fjernkontrollen. For 3lapper håpet jeg at jeg skulle få bukt med dette og kansje tilogmed være så heldig å få dolby vision på kjøpet. Latterlig lite info i samsung webshop på produktet.

Ringte og registrerte retur med en gang, er ikke noe fan av Apple produkter men nå drar jeg og kjøper en apple tv 4k isteden og sparer halvparten av pengene... For noe tøys. Må tilogmed bruke den opprinnelige kontrollen for å endre bildeinstillinger. Evolution settet benyttes som en hvilken som helst kilde... Skulle nesten ha testet den på sony tvn bare for morro skyld.

Lenke til kommentar

Hei vhguru, fikk mitt evolution kit til min litt mindre 55js9005 i går. Ble overrasket da jeg oppdaget at den skulle piggybacke den opprinnelige one connect boksen. Ikke imponert i det hele tatt, det første som skjer er at tv2 sumo fryser midt i sendingen og vil ikke starte igjen. Jeg har mye støy fra den originale. One connect boksen, og barna har ødelagt ene knappen på fjernkontrollen. For 3lapper håpet jeg at jeg skulle få bukt med dette og kansje tilogmed være så heldig å få dolby vision på kjøpet. Latterlig lite info i samsung webshop på produktet.

Ringte og registrerte retur med en gang, er ikke noe fan av Apple produkter men nå drar jeg og kjøper en apple tv 4k isteden og sparer halvparten av pengene... For noe tøys. Må tilogmed bruke den opprinnelige kontrollen for å endre bildeinstillinger. Evolution settet benyttes som en hvilken som helst kilde... Skulle nesten ha testet den på sony tvn bare for morro skyld.

Takk for svar. Da går denne i retur hos meg også. Helt på trynet at denne skal kobles via den gamle boksen!

Sliter med å få problemfri og god surround på oppsettet mitt (hw8500 soundbar+2 stk R1). Kanskje den nye boksen kunne vært løsningen her, men sansynligvis ikke.

Smarttv funksjonen hos Samsung har jeg ikke brukt på to år. Bruker apple TV 4k som er en MYE bedre løsning.

Endret av vhguru
Lenke til kommentar

Siden 4500 må piggybackes på 3500 så er det ikke alle som er hjulpet med denne. Jeg har ikke 3500 og da må det kjøpes i tillegg hvis det er tilgjengelig. Jeg tror dette bare er et forsøk på å snike seg unna søksmålet. Min tv står uansett ikke på listen til 4500, UE65HU7505, så jeg må bare håpe Forbrukerrådet fortsetter saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden 4500 må piggybackes på 3500 så er det ikke alle som er hjulpet med denne. Jeg har ikke 3500 og da må det kjøpes i tillegg hvis det er tilgjengelig. Jeg tror dette bare er et forsøk på å snike seg unna søksmålet. Min tv står uansett ikke på listen til 4500, UE65HU7505, så jeg må bare håpe Forbrukerrådet fortsetter saken.

 

HU7505 skal være støttet. Så ut som om man hadde glemt den og 8205 først, men står oppført her: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1537437409

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...