Gå til innhold

ICE - 1994 er tilbake


Anbefalte innlegg

ICE har introdusert 4G-tale i det stille. Kun fem telefoner støttes, og tjenesten er begrenset til noen utvalgte lokaliteter. I og med dette har ICE blitt en reell utfordrer til Telia og Telenor, på samme måte som Telia (under navnet NetCom) var utfordrer til Telenor i 1994.

 

Jeg brukte mye tid i perioden 1994-2004, på å følge utviklingen av nett og tjenester hos Telia. På den tiden fantes ikke finnsenderen.no, så jeg måtte ut i felten for å finne senderne. Det førte til at jeg fikk tilnavnet "basestasjon Tom" internt i Telia.

 

Med ICE som fullverdig operatør, med tale i eget nett, er jeg tilbake i 1994. Nå gleder jeg meg til å følge utviklingen, og se dekningen bli bedre og tettere.

 

PS: Da jeg tegnet mitt første ABO, NetCom Spar i 1994, var månedsprisen 129 kr og det kostet 3,57 eller 2,99 kr per minutt for å ringe. Det tilsvarer hhv 215, 5,97 og 5,00 kr. Idag gir ICE deg tale/sms/mms, 500 MB data og fri bruk i EU for kr 99. For ikke å snakke om alle fordelene med VOLTE.

Endret av beladinka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

ICE har introdusert 4G-tale i det stille. Kun fem telefoner støttes, og tjenesten er begrenset til noen utvalgte lokaliteter. I og med dette har ICE blitt en reell utfordrer til Telia og Telenor, på samme måte som Telia (under navnet NetCom) var utfordrer til Telenor i 1994.
 
Jeg brukte mye tid i perioden 1994-2004, på å følge utviklingen av nett og tjenester hos Telia. På den tiden fantes ikke finnsenderen.no, så jeg måtte ut i felten for å finne senderne. Det førte til at jeg fikk tilnavnet "basestasjon Tom" internt i Telia.
 
Med ICE som fullverdig operatør, med tale i eget nett, er jeg tilbake i 1994. Nå gleder jeg meg til å følge utviklingen, og se dekningen bli bedre og tettere.

 

Ja de er gøy og følge med på. Jeg regner med ICE kommer til og være av hengning av Telia sin dekning i lang tid fremover. Men de får stadig bedre egen dekning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...