ximanuz Skrevet 16. september 2018 Skrevet 16. september 2018 Hei, noen som vet hvordan man kan aktivere Bromodus / Bridgemod på p8702n? Har lest å lest og prøvd meg frem men finner ikke ut av det.
Hårek Skrevet 16. september 2018 Skrevet 16. september 2018 Har du Telenor / CD? I såfall er det sentral routeradministrasjon, som har helt annen meny enn tidligere software. Du har DSL, ikke fiber?
Pop Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Er vel sentral ruterstyring også hos Telenor, så du må sannsynligvis få kundeservice til å aktivere bridge mode. Samme som hos Altibox etc.
Hårek Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Du svarte ikke på spørsmålet om DSL eller fiber. Hvis du har DSL er det mulig du finner det i Ruteradministrasjon under Advanced - Actions - WAN Protocol. Hvis du har fiber er ikke bridge et alternativ, da det ikke er noe poeng.
ximanuz Skrevet 17. september 2018 Forfatter Skrevet 17. september 2018 Har DLS, har sjekket etter Advanced - Actions - WAN protocol men fant ikke noe der
Hårek Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Du har ikke 'Encapsulation' der? Mulig det har vært der før, og at det er fjernet. Har fiber selv, så vet ikke sikkert.
ximanuz Skrevet 17. september 2018 Forfatter Skrevet 17. september 2018 nei, får opp bare , Ping - Reboot - Reset - Software - Wan ptotocol, og under wan protocol står det bare Ipv6 og om jeg trykker på den går hele nettet ned
ximanuz Skrevet 17. september 2018 Forfatter Skrevet 17. september 2018 Så lurer virkelig på hvordan man får satt opp bridge, finner heller ingen oppskrift på det
ximanuz Skrevet 17. september 2018 Forfatter Skrevet 17. september 2018 Fant ut at jeg har Canal Digital Brebånd, ikke telenor
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 17. september 2018 Skrevet 17. september 2018 Skulle vært en lov som sa at ISP'er kun fikk levere ut dumme modem...
Pop Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Så ingen vet altså? Merkelig at ikke Kundeservice kunne svare......
Faller Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Så ingen vet altså? Etter hva jeg leser på nett, så har Telenor og Canal Digital fjernet mye av funksjonaliteten i routerens grensesnitt og det fjernstyres nå av kundeservice slik at du må ta kontakt med kundeservice.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Koble router fra nett, og reset den til fabrikkinstillinger. Da vil du få tilgang til lokalt GUI, og kan sette den opp som du vil. Sjekk hvilken FW den har, og last ev ned ny fra stup.telenor.net.
Faller Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 zanta: det vil vel ikke hjelpe ettersom routeren blir oppgradert med ny firmware når den kobles til nett igjen(?)
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 zanta: det vil vel ikke hjelpe ettersom routeren blir oppgradert med ny firmware når den kobles til nett igjen(?) Selv om den er satt i brigde mode?
Faller Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Usikker på hvordan det funker om man får satt routeren i bridge på den måten.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. september 2018 Skrevet 18. september 2018 Jeg har ikke hatt Telenor eller CD på lenge, men bruker 8702 som router og wifi-AP, etter en Altibox 2812 hussentral som står i bridge mode. Har full tilgang til lokalt GUI på 8702, også utenfra (når jeg har slått det på).
ximanuz Skrevet 19. september 2018 Forfatter Skrevet 19. september 2018 30kr minutt for den jævla kundeservicen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå