Gå til innhold

Rimelig nettbrett til barna


ProphetSe7en

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Mottok nettbrettet i dag. Virker å være mer enn bra nok til ønsket bruk. Takker så mye for tips her.

 

Vil bemerke hvor latterlig PostNord er. Når jeg dro på jobb i morges var brettet levert, og det lå fint på trappen ute mes det plasket ned ute. Med andre ord en søkk våt pakke som lå der. Ingen melding på telefon eller epost om at de hadde levert det, og med tanke på hvor mye folk som går forbi inngangsdøren vår er det jo bare tilfeldigheter at det fortsatt lå der.

 

Samme her. Den lå riktignok i postkassa over natta, mens på pakkesporingssiden sto det "under transport"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Dere som har fått deres:Hvordan så brettene ut, tenker på siden de jo tross alt er ‘demobrukt.’ Riper etc? Fulgte alt med i esken?

 

Mitt fremsto som nytt og ubrukt.

Lenke til kommentar

Dere som har fått deres:Hvordan så brettene ut, tenker på siden de jo tross alt er ‘demobrukt.’ Riper etc? Fulgte alt med i esken?

Jeg kjøpte 2, begge var i perfekt tilstand, den ene var pakket inn som ny, den andre kom uten beskyttelsen (men var 100 % pen). Ledning og lader fulgte med begge, den ene hadde helt ny lader (i plast fortsatt). En eske kom uten dokumenter (men ingen leser den uansett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...