Gå til innhold

iPad 2018 - 32gb eller 128 gb? Hjelp - studentbudsjett


Filifoli

Anbefalte innlegg

Hei! 
 

Jeg er en student som har begynt å sikle på en ny iPad 9.7" for å notere på med Apple pencil. (Den nye utgaven har mulighet for å bruke denne). Spørsmålet er om jeg skal punge ut en tusenlapp til for å få 128 gb istedet for 32 gb. Jeg har en macbook air med 128gb, og har tidligere klart meg godt med det i flere år på en tidligere macbook. Jeg har eksterne harddisker jeg har brukt for å legge ting over på, så sånn sett har dette gått greit.
 

Jeg ser hovedsaklig etter å notere på iPaden, bruke den på reiser, typ med tog/fly. Jeg skal fortsatt ha PC, og regner med at redigering av bilder, store filer osv. vil være på den. Tenker iPaden derfor kommer til å få et utvalg fine bilder på seg etterhvert, om jeg skal vise frem til stolte familiemedlemmer, noen podcasts, og kanskje laste ned noen filmer/tv-serier når jeg skal på flytur/togtur.
 

Spørsmålet er derfor hvor mye lagringsplass bør jeg gå for? Føler jo de 1000 kronene blir litt.

En ny iPad 32gb ligger på 3222 (+pencil til 900), og en ny iPad 128gb ligger på 4190 (+pencil til 900).

Jeg har for ordens skyld pengene, men vil jo helst spare mest mulig. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...