Gå til innhold

[Løst] Apple watch 4


Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å gå til kjøp av en apple watch 4 når den blir lansert. Det blir min første apple watch. Det jeg lurer på er om det er nødvendig med mobildata eller ikke? Har det noe å si for kostnadene på mobilabonnementet mitt, vil det bli noe ekstra jeg må betale? eller er det bare det at mobildataen jeg har tilgjengelig i mitt abonnement også kan bli brukt på klokken?

Jeg har i hovedsak tenkt å bruke klokken til trening og litt til hverdags. Hvilken ville dere anbefalt meg å gå for, den med eller uten mobildata? Å er det noen store fordeler jeg mister ved å ikke velge mobildata?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg planlegger å gå til kjøp av en apple watch 4 når den blir lansert. Det blir min første apple watch. Det jeg lurer på er om det er nødvendig med mobildata eller ikke? Har det noe å si for kostnadene på mobilabonnementet mitt, vil det bli noe ekstra jeg må betale? eller er det bare det at mobildataen jeg har tilgjengelig i mitt abonnement også kan bli brukt på klokken?

 

Jeg har i hovedsak tenkt å bruke klokken til trening og litt til hverdags. Hvilken ville dere anbefalt meg å gå for, den med eller uten mobildata? Å er det noen store fordeler jeg mister ved å ikke velge mobildata?

Ehm.

Det selges/vil ikke bli solgt en Apple Watch 4 med mobil data i Norge. Vi får bare GPS enn så lenge. Da ingen operatører støtter eSIM (enda).

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske tragisk egentlig .. Samsung har eSim til iallefall galaxy watch , telia , Telenor og OneCall støtter eSim så hvorfor ikke Apple ?

 

Jeg tolket en utenlandsk nettside dithen at Apple selv velger hvilke markeder LTE-versjonen kommer i. Telenor etc. har det sikkert rimelig klart, men Apple venter vel med Norge. 

 

Eller så er det dårlig kommunikasjon mellom norske operatører og Apple.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...