Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pult med strapon


Underdanie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Glemte å skrive én ting. Jeg leser noen sammenligner den med en valnøtt, men jeg veit ikke helt jeg. Kjennes ikke slik ut for meg.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Takk for svar?. Hvordan kjennes det ut for deg? Vet du når du har funnet prostata, eller merker du det pga intens nytelse? Kommer du til den med fingrene eller bare når dama gjør det på deg? Sorry for alle spm mine?

Lenke til kommentar

 

Det finnes sikkert noen gode videoer med instruksjoner som er bedre enn meg til å forklare, men jeg kan prøve.

Du må rett og slett kjenne deg frem. Den ligger inn, opp og frem, litt sånn som g-punktet til en kvinne. Du kommer til å kjenne en slags klump. Du har sikkert kjent på lymfekjertlene dine på undersiden av haka. Det kjennes litt sånn ut. Ikke helt, men litt lignende. Den er større og lettere å finne når du allerede er kåt. Det kan kjennes litt ubehagelig om du ikke er kåt eller ikke treffer riktig, men ikke noe å bekymre deg over. Som regel er man jo kåt allerede når man er kommet dithen.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Flink til å forklare du, enklere enn det ferdige skjematisk forklaringene enn leser. Er punktet opp mot magen? Tok meg selv med en agurk i går. Kunne ikke kjenne punktet, hvis du skjønner, men fant et område med agurken, kanskje sånn 10 cm inni meg og lissom vendt opp mot magen. Der fant jeg et område som det bare var sjukt deilig å massere?? Det gikk som en orkan etter 15 minutters massasje, maken til orgasme har jeg ikke hatt før?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...