Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pult med strapon


Underdanie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg synes det er deilig. Prostatastimuli er godt. Ellers hadde jeg ikke gjort det.

Det er ikke noe som vi gjør hele tida, men noen ganger er vi i humør til det begge to.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Takk for skikkelig svar?. Er nok selvsigende at det er deilig ja, elllers hadde du nok ikke gjort det. Får du orgasme av det og er det deiligere enn vanlig sex?

Lenke til kommentar

Takk for skikkelig svar?. Er nok selvsigende at det er deilig ja, elllers hadde du nok ikke gjort det. Får du orgasme av det og er det deiligere enn vanlig sex?

Jeg har dessverre aldri fått orgasme av kun anal. Noen klarer det, andre ikke. Eller så har jeg ikke gjort det riktig. Veit ikke helt. Trenger stimuli av pikken også for å komme. Men er ikke noe problem for dama å gripe rund og holde på pikken.

 

Deiligere? Veit ikke helt hvordan jeg skal svare. Det er anderledes. Vanlig sex er godt også. Det kommer an på humøret rett og slett.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Sammenligne det med en blowjob. Det tror jeg er en god analogi. Noen ganger har du jævlig lyst på en blowjob og ikke noe mer. Andre ganger vil du bare ta dama bakfra. Akkurat sånn er det med pegging også. Noen ganger er det det jeg har lyst på.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Sant, noen ganger har jeg behov for en rask orgasme, rive den av bare:).

 

Andre ganger liker jeg langvarig sex med teasing og flere orgasmer. Ønsker å utforske analen, men ikke kommet lengre enn til mine egne fingre, føler jeg ikke kommer skikkelig til?.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har dessverre aldri fått orgasme av kun anal. Noen klarer det, andre ikke. Eller så har jeg ikke gjort det riktig. Veit ikke helt. Trenger stimuli av pikken også for å komme. Men er ikke noe problem for dama å gripe rund og holde på pikken.

 

Deiligere? Veit ikke helt hvordan jeg skal svare. Det er anderledes. Vanlig sex er godt også. Det kommer an på humøret rett og slett.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Igjen, takk for skikkelig svar?. Når jeg har prøvd selv, er det deilig, men føler jeg ikke kommer skikkelig til. Ikke fått orgasme av kun egne fingre, må onanere, men får en annerledes og mye dypere orgasme, som varer mye lengre, men på ingen måte sterkere enn en vanlig orgasme.

 

Noen beskriver det som gjør titalls eller 100-vis ganger sterkere orgasme, det kan ikke jeg si jeg har opplevd. Det som er bedre er at orgasmen kommer dypere på en måte og noen varer kjempelenge. Tror kanskje strapon eller dildo ville gjort susen??

Endret av Underdanie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville startet med en liten dildo. Jeg foretrekker de av silikon. Hardplast/glass/metall kjennes ikke like godt ut. Vær obs på at du må bruke vannbasert glidemiddel om du bruker en silikondildo. Ellers kan/vil den tære på dildoen.

Det finnes også silikonbasert glidemiddel. Det varer lenger og tørker ikke ut på samme måte som vannbasert gjør. Det er kanskje litt subjektivt, men jeg føler det blir glattere også.

Når jeg bruker både silikonbasert glidemiddel og silikondildo putter jeg bare en kondom på dildoen. Da unngår jeg problemet med silikon på silikon.

Start med en liten dildo først og så kan du eventuelt gå opp i størrelse etterhvert. Det er forøvrig ikke nødvendig med en gigantisk dildo for å stimulere prostata. En litt mindre og slankere kan også treffe godt. Noen dildoer er beregnet på å treffe prostata. Da er det gjerne en liten bøy på tuppen.

 

Du trenger som sagt ikke nødvendigvis noe stort. Denne er veldig god å ha på seg under sex. Ikke det samme som en skikkelig dildo da. Men den er også gøy å ha på seg når man går rundt i byen for eksempel. En liten hemmelighet ingen veit om, men som du merker hele tiden.

 

Jeg har forøvrig slutta helt å handle leketøy i norske butikker. Prisnivået er altfor høyt.

 

De jeg pleier å bruke er:

- https://www.lovehoney.co.uk

- https://www.stockroom.com

- https://www.extremerestraints.com/

 

Du kan også finne billige leketøy på steder som dealextreme, alibaba og aliexpress, men de ville jeg holdt meg langt unna. Du veit aldri hva slags stoffer de er i de. Det er funnet hormonforstyrrende ftalater i flere av dem.

 

 

 

Dette blei visst et langt innlegg. Det var ikke planen. Kom bare på mer og mer som kunne være nyttig å vite. :p



Anonymous poster hash: 0628d...626
Lenke til kommentar

 

Jeg ville startet med en liten dildo. Jeg foretrekker de av silikon. Hardplast/glass/metall kjennes ikke like godt ut. Vær obs på at du må bruke vannbasert glidemiddel om du bruker en silikondildo. Ellers kan/vil den tære på dildoen.

 

Det finnes også silikonbasert glidemiddel. Det varer lenger og tørker ikke ut på samme måte som vannbasert gjør. Det er kanskje litt subjektivt, men jeg føler det blir glattere også.

Når jeg bruker både silikonbasert glidemiddel og silikondildo putter jeg bare en kondom på dildoen. Da unngår jeg problemet med silikon på silikon.

 

Start med en liten dildo først og så kan du eventuelt gå opp i størrelse etterhvert. Det er forøvrig ikke nødvendig med en gigantisk dildo for å stimulere prostata. En litt mindre og slankere kan også treffe godt. Noen dildoer er beregnet på å treffe prostata. Da er det gjerne en liten bøy på tuppen.

 

Du trenger som sagt ikke nødvendigvis noe stort. Denne er veldig god å ha på seg under sex. Ikke det samme som en skikkelig dildo da. Men den er også gøy å ha på seg når man går rundt i byen for eksempel. En liten hemmelighet ingen veit om, men som du merker hele tiden.

 

Jeg har forøvrig slutta helt å handle leketøy i norske butikker. Prisnivået er altfor høyt.

 

De jeg pleier å bruke er:

- https://www.lovehoney.co.uk

- https://www.stockroom.com

- https://www.extremerestraints.com/

 

Du kan også finne billige leketøy på steder som dealextreme, alibaba og aliexpress, men de ville jeg holdt meg langt unna. Du veit aldri hva slags stoffer de er i de. Det er funnet hormonforstyrrende ftalater i flere av dem.

 

 

 

Dette blei visst et langt innlegg. Det var ikke planen. Kom bare på mer og mer som kunne være nyttig å vite. :p

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Tuuusen takk for masse fiin info. Kommer til på prøve ut dette. Er det råd for hvordan best treffe prostata?

Lenke til kommentar

Tuuusen takk for masse fiin info. Kommer til på prøve ut dette. Er det råd for hvordan best treffe prostata?

Det finnes sikkert noen gode videoer med instruksjoner som er bedre enn meg til å forklare, men jeg kan prøve.

Du må rett og slett kjenne deg frem. Den ligger inn, opp og frem, litt sånn som g-punktet til en kvinne. Du kommer til å kjenne en slags klump. Du har sikkert kjent på lymfekjertlene dine på undersiden av haka. Det kjennes litt sånn ut. Ikke helt, men litt lignende. Den er større og lettere å finne når du allerede er kåt. Det kan kjennes litt ubehagelig om du ikke er kåt eller ikke treffer riktig, men ikke noe å bekymre deg over. Som regel er man jo kåt allerede når man er kommet dithen.

 

Anonymous poster hash: 0628d...626

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...