Gå til innhold

75" anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Driver fortsatt å roter rundt i TV-jungelen, og har nå mer eller mindre bestemt meg for en 75".

 

Ser etter en som helst kan skaffes for rundt 20000,-. Følger med på priser, og venter gjerne på ett salg.

 

Noen anbefalinger for skjermer som er verdt å følge med på?

 

Snuser på Samsung NU8005 og Philips PUS7803. Noen som har erfaringer med disse?

 

Bruken vil være allsidig, TV/Film og xbox one x.

 

Nu8005 har jo freesync, som sikkert kan være kjekt.

 

Philipsen klarer jeg ikke å finne en eneste omtale på. Så den er med på lista kun pga pris og størrelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver fortsatt å roter rundt i TV-jungelen, og har nå mer eller mindre bestemt meg for en 75".

 

Ser etter en som helst kan skaffes for rundt 20000,-. Følger med på priser, og venter gjerne på ett salg.

 

Noen anbefalinger for skjermer som er verdt å følge med på?

 

Snuser på Samsung NU8005 og Philips PUS7803. Noen som har erfaringer med disse?

 

Bruken vil være allsidig, TV/Film og xbox one x.

 

Nu8005 har jo freesync, som sikkert kan være kjekt.

 

Philipsen klarer jeg ikke å finne en eneste omtale på. Så den er med på lista kun pga pris og størrelse.

 

 

Kjøpte meg akkurat Philips 75PUS8303/12 til kr 20000.  Normalprisen er 39900 men Philips og Elkjøp hadde en kampanje i 2 uker med 50% rabatt.  Kan ikke si jeg har angret.   

 

Fant ingen omtale for 75PUS8303 men finner for 65PUS8303 og 65PUS8503 (8503 og 8303 er samme tv med unntak av lyden som er mye bedre på 8303).  75PUS8303 har også ekstra funksjonalitet for mikro-dimming (som de kaller det) som gjør at du faktisk får en helt ok sortnivå selv om det er en edge-led skjerm (FALD type er bedre men denne er nok "the next best thing" i følge Lyd&Bilde).

 

Så følg med og se om denne kommer igjen på tilbud/kampanje.  

Endret av Øystein H
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...