Gå til innhold

hva er modellen/typen på disse cerwin vegane?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei dem ser ikke sånn ut jeg har bilde eller jeg kan ta. men ossen skal jeg gjøre så dere får sett dem.

 

Dem er mye høyere enn dem over . har en mellomtone og en diskant og en hyler bak og ett delefilter som man kan stille på bak sånn bryter.

Endret av AMPFILER
Lenke til kommentar

Sikker på at de ikke har en 15" som står 10cm over gulvet og slår nedover? Mener å huske at de jeg tenker på også hadde en diskant bakover. De het ihvertfall 1215 kanskje med noen bokstaver forran 1215 (kanskje AT1215?), men nummeret gjenspeilet at hver høttaler hadde en 12" og en 15". :scared:

 

Regner med at du ikke har oversett en 15"... :laugh:

Endret av OBServer
Lenke til kommentar

Hvis det står DC-series og har en 12", så ER det DC-12. DC står for Dual-Coil, som betyr at basselementet er dobbeltspolet. DC-serien var vel en av de mer vellykkede seriene fra CV, hadde selv DC-15 :)

Og den bryteren bakpå slår vel diskanten bak av og på, mener jeg å huske. En morsom høyttaler som fortjener en feit forsterker!

Lenke til kommentar
Hvis det står DC-series og har en 12", så ER det DC-12. DC står for Dual-Coil, som betyr at basselementet er dobbeltspolet. DC-serien var vel en av de mer vellykkede seriene fra CV, hadde selv DC-15 :)

Og den bryteren bakpå slår vel diskanten bak av og på, mener jeg å huske. En morsom høyttaler som fortjener en feit forsterker!

Jeg bruker en nikko forsterker på 2x60 watt men med byttet kondensator da, funker sinnsykt fett;)

 

hvor stor forsterker burde jeg egentlig ha?

og hvor mange watt tåler høytaleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...