Gå til innhold

Se/velge kalender fra Outlook på Android


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann, 

 

 

Prøver å Google dette her, men jeg vet ikke om det er umulig eller at jeg ikke skjønner..

 

 

Vi bruker Outlook på jobb, hvor jeg har en del kalender-elementer, så har jeg jo min private Google-kalender. Men, nå sitter jeg med to apper/widgets for å se dagen/planene mine. Ønsker å bare bruke en.

 

 

Jeg ser at det er mye styr for å synkronisere disse kalenderne til EN kalender (f.eks. Google), men det er jeg ikke nødvendigvis interessert i. Det jeg ønsker er å VELGE "Outlook-kalenderen" i mine foretrukne apper/widgets.

 

Når jeg skal velge kalender, finner jeg mine @gmail.com's, noe Samsung-kalender, osv.. Men, jeg klarer ikke å få valgt Outlook/365(?)-kalenderen min, da den ikke er der. Og jeg klarer heller ikke å få lagt til en slik konto.

 

 

Er dette mulig, å ha disse kalenderne i en og samme app?

 

Jeg klarer som sagt ikke å finne noen løsning selv via Google-søk, men jeg sliter litt med å forstå at noe slikt ikke skal være mulig.. :hmm:

 

 

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv Nine, utmerket e-post-klient. Når kontoen er lagt inn, publiseres kalender til telefonen kalender-app, du kan både se og redigere. I tillegg publiseres organisasjonens kontaktliste til telefonens kontakt-app slik at den er søkbar. Har brukt den i et par år for jobb-e-post og er strålende fornøyd!

Om du har krav om kode på telefon pga jobb-konto kan du unngå det, da Nine håndterer dette i appen. Den støtter seff fingeravtrykk for å gjøre det enkelt!

Prøv den og kjøp den om du liker den:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ninefolders.hd3

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...