Gå til innhold

LAN, aldersgrense?


Anbefalte innlegg

det kommer jo helt ann på lanet, vil man ha ett lan med masse folk som er propell 24 timer om dagen, så setter man grensen lavt, skal man ha litt mer seriøst lan, dvs ikke så mye bråk, så setter man høy aldersgrense, synes 18 er maks, hvis man skal ha litt folk...

mener ikke at alle unger bråker, men det er mange av dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En fyr jeg kjenner ble FULLSTENDIG banka i CS på TG i fjor. Han ble ganske sur da han fant ut at motspilleren var 8 år.....

 

Derfor er det aldersgrenser på LAN :)

Å ******! Sende ungen sin på et av verdens største lan i en alder av 8 år :roll:

 

Å sette 18 års aldersgrense er vel passe tåpelig. De fleste lan jeg har vært på har majoriteten bestått av 16-17 åringer, og de fleste har vel oppført seg. Hva de velger å holde med på lanet er vel deres sak, er det ikke? Hvis noen har lyst til å programmere, laste ned pr0n, spille, whatever så la de da gjøre det?

 

Og det er ingen vits i å sette 18 års aldersgrense med mindre det blir servert alkohol der, men alkohol og LAN parties hører ikke sammen :thumbdown:

Lenke til kommentar
den som arangerer LAN bør selv kunne bestemme aldersgrense.

syntes at så lenge folk oppfører seg og ikke lager bråk er ikke aldersgrensa så viktig.

en regel som f.eks bør gjelde på LAN er å ha på lyset på om dagen.

Hvorfor lyset på? :roll:

For at ingen skal dra avgårde på butikken kl. 5 om natten og tro at klokken er 5 om dagen... :roll:

Lenke til kommentar
den som arangerer LAN bør selv kunne bestemme aldersgrense.

syntes at så lenge folk oppfører seg og ikke lager bråk er ikke aldersgrensa så viktig.

en regel som f.eks bør gjelde på LAN er å ha på lyset på om dagen.

Hvorfor lyset på? :roll:

For at ingen skal dra avgårde på butikken kl. 5 om natten og tro at klokken er 5 om dagen... :roll:

Man blir ikke SÅ dessorientert av å være på LAN i 3-4 dager.. :roll:

Lenke til kommentar

Samme har jeg opplevd, folk under 16 år whiner ikke halvparten så mye som folk mellom 16 og 20. Sånn jeg har opplevd LAN med folk under 16 på er at de under 16 oppfører seg mye bedre enn de som er over 16!

Men jeg synes at vis det arrageres LAN med flere aldersgrupper så burde arrangøreren plassere folk etter alder, litt kjedelig for oss over 20 å sitte ved siden av 2 på 13 år, tror ikke det er så morsomt for de på 13 å sitte ved siden av oss heller. Det med at fortizer whiner er en mythe synes jeg, folk over 16 har større problemer med å oppføre seg.

Lenke til kommentar

Spør du meg kommer det helt an på de andre på LAN'et. LAN er vel ikke noe anderledes enn andre forsamlinger... Man vil vel som regel være sammen med folk på sin engen alder +/- 5 år liksom... (Litt større forskjell fra 15 til 20 enn fra 25 til 30, men dere skjønner hva jeg mener)

Lenke til kommentar

er ikke alle 14 åringer som er fjortisser..

så aldersgrense blir dumt i forhold til dem som er 14 men ikke fjortiss, som bare vil LANE litt cs og battlefield, og kopiere og være litt sosial, uten å brøle til folk å kaste godtepapir. jeg har lanet siden jeg var 12, og er allerede med i noen grupper som arrangerer dataparty.. aldersgrenser på 16 år ville være knusende for intekter til LAN i litt mindre byer.. og kansje fjortissene ikke vil ha "oss" mer voksne menesker som bare sitter der uten å kaste godteri på hverandre i nærheten.. akkurat som vi ikke vil ha dem..

(jeg er nokk 14 jeg og.. :( ) men jeg synest fjortisser som kaster ting og lager litt liv kan være gøy.. så lenge de gjør det med måte, og kaster på medfjortisser..

 

og hva er vell gøyere en å kaste fulle fjortissjenter på trynet ut fra lanet og inn i vinterkulden ? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...