Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om definisjonen utroskap


Anbefalte innlegg

Han er nok en som bruker folk generelt. Hvis noen prater dritt om andre til deg så kan du banne på at han prater dritt om deg til andre. Tenk deg hva han sitter å sier til kompisene sine om deg.. Jeg håper virkelig at du finner ut av at du er verdt mer enn dette TS.

 

Det som er så rart oppi alt er at til noen har han gitt uttrykk for at han er glad i familien osv, mens andre er det stikk motsatt. Det virker som om han legitimerer utroskapet ved å proppe dritt i disse folkene. Det er også Disse han kan plukke opp damer med og horer for den del.

Jo mer jeg skriver jo mer kvalm blir jeg av alt. Det er noe med å se det fra en annen vinkel. Derfor er det også godt å lese hva andre mener om akkurat denne saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde forlatt denne dusten, han har åpenbart ingen respekt for deg, og grensen for utroskap er nådd for lenge siden.

Du fortjener bedre, ikke kast bort mer tid på han.

 

Det er lett å være enig, men det er ikke gitt at det er best for hele familien sett under ett (3 barn, 2 voksne). Her gjelder det å være klok, kanskje spesielt fordi hun i realiteten er den eneste voksne (det er heller ikke gitt at det er best for alle at de fortsetter å leve sammen). Slikt er komplekst.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at slikt kan være komplekst.

Men med tanke på hvordan han behandler sin partner, så har jeg vanskelig for å tro at et slikt forhold(ekteskap?) kan reddes.

Jeg ville tørre å påstå at barna ikke er upåvirket i et slikt turbulent samliv. Man burde ikke holde sammen for barnas skyld, ingen vinnere i et slikt scenario.

Jeg kan bare spekulere basert på det TS sier, som tegner et ganske dystert bilde.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...