Gå til innhold

Nordnet ringer (rundt?)


Anbefalte innlegg

Nordnet ringte meg og spurte meg litt ut om kontoer og sånt. Syns det var en smule rart at de bare ringer sånn uten at noe er avtalt og det ikke er noe spesielt.

De prøvde i går også, men da tok jeg ikke telefonen. Sjekket og så at det var fra Nordnet, derfor tok jeg den i dag.
Har andre også fått sånn telefon, eller er det bare meg?

 

Er det greit at de ringer slik?



Anonymous poster hash: 310fc...169
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nordnet ringte meg og spurte meg litt ut om kontoer og sånt. Syns det var en smule rart at de bare ringer sånn uten at noe er avtalt og det ikke er noe spesielt.

 

De prøvde i går også, men da tok jeg ikke telefonen. Sjekket og så at det var fra Nordnet, derfor tok jeg den i dag.

Har andre også fått sånn telefon, eller er det bare meg?

 

Er det greit at de ringer slik?

 

Anonymous poster hash: 310fc...169

 

 

Har du noe kundeforhold på noe vis med de så er det vel lovlig - om det er tilfeldig telefonsalg er det ikke lov.

Lenke til kommentar

Nordnet ringte meg og spurte meg litt ut om kontoer og sånt. Syns det var en smule rart at de bare ringer sånn uten at noe er avtalt og det ikke er noe spesielt.

 

De prøvde i går også, men da tok jeg ikke telefonen. Sjekket og så at det var fra Nordnet, derfor tok jeg den i dag.

Har andre også fått sånn telefon, eller er det bare meg?

 

Er det greit at de ringer slik?

 

 

Anonymous poster hash: 310fc...169

Da jeg tidligere jobbet hos en annen fondsleverandør ringte vi også opp kundene våre proaktivt i visse intervaller etter at de ble kunder. Vi ringte blant annet opp helt nye kunder for å spørre om de hadde noen spørsmål. Overraskende ofte hadde de noe de lurte på, men bare ikke hadde tatt initiativ til selv. Jeg syns det er helt greit det så lenge de ikke blir for pågående med salg. Det handler vel om at de vil være mer serviceorienterte og dermed selge mer. Anonymous poster hash: 825d9...319
Lenke til kommentar

Da jeg tidligere jobbet hos en annen fondsleverandør ringte vi også opp kundene våre proaktivt i visse intervaller etter at de ble kunder. Vi ringte blant annet opp helt nye kunder for å spørre om de hadde noen spørsmål. Overraskende ofte hadde de noe de lurte på, men bare ikke hadde tatt initiativ til selv. Jeg syns det er helt greit det så lenge de ikke blir for pågående med salg. Det handler vel om at de vil være mer serviceorienterte og dermed selge mer.

 

Anonymous poster hash: 825d9...319

 

Ok, takk for dette. Jeg kjøper den.

 

Anonymous poster hash: 310fc...169

Lenke til kommentar

Liker ikke sånne telefoner så jeg hadde reservert meg direkte hos de hvis de ringer igjen.

 

Saklig informasjon i kundeforholdet vil fremdeles være tillatt, da dette ikke regnes som markedsføring. For eksempel kan et forsikringsselskap ta kontakt med en kunde for å informere om at vedkommende er dobbeltforsikret. Selskapet kan imidlertid ikke lenger ringe for å påvirke til kjøp av tilleggsytelser eller endringer i avtaleforholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sier ikke at det er et problem, bare lurte litt..

Syns bare det var litt rart, for det var egentlig ingenting. Hvis jeg skal være helt ærlig, fikk jeg en bitteliten ekkel følelse av at de bare ville sjekke hvordan jeg hørtes ut for en fyr.

 

 

 

Anonymous poster hash: 310fc...169

 

 

Jeg har vært kunde hos Nordnet i over seks år nå, og er veldig fornøyd. Men rett etter jeg hadde åpnet konto, men før jeg hadde overført penger, fikk jeg et par sånne telefoner. Jeg syntes det var en litt underlig ting å gjøre, så jeg ble litt på defensiven. Slo også fra meg et tilbud om å åpne en konto med 300 kr i startkapital til barnet, som da var nyfødt.  Utsatte faktisk å sette inn penger noen måneder frem til jeg hadde undersøkt litt mer om Nordnet.

 

Anonymous poster hash: 4c3af...4ae

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...