Gå til innhold

Playstation 2 eller XboX emulator


halkal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker ikke i praksis, med mindre du sitter på en skikkelig kraftpakke. Mulig det vil ordne seg dersom noen lager en 64-bits emulator og du har Athlon 64 eller opteron... PS2 er vel 128-bit. Xbox er vel heller mer innenfor rekkevidde, OS'et er egentlig en modifisert utgave av W2K. CPU'en er 32-bit, grafikkprosessoren er GeForce 3...

Lenke til kommentar
Funker ikke i praksis, med mindre du sitter på en skikkelig kraftpakke. Mulig det vil ordne seg dersom noen lager en 64-bits emulator og du har Athlon 64 eller opteron... PS2 er vel 128-bit. Xbox er vel heller mer innenfor rekkevidde, OS'et er egentlig en modifisert utgave av W2K. CPU'en er 32-bit, grafikkprosessoren er GeForce 3...

I tillegg bruker vel spillene til Xbox DirectX (8???) APIen?

Lenke til kommentar

til pc-killer 1317: Sikkert, det vet jeg ikke, men det jeg mener med at xbox er mer innen rekkevidde, er at regnekraften til en f.eks Athlon 64 FX er så utrolig mye større enn den modifiserte 733 MHz saken i xbox'en. Radeon 9800XT er også mye kraftigere enn GeForce3, og mange har 1024mb ram og stor båndbredde, xbox har 64 mb sdram eller noe liknende. Uansett er det komplisert å få til. Spørs hvor interessant det er i lengden, det vil koste mer å ruste opp PC'en enn å kjøpe den fysiske spillmaskinen. Den eneste spillmaskinen jeg uansett ville ha vurdert nå, er PS2 (silver), bare fordi GT4 er rett rundt hjørnet. Fordelen med en spillmaskin er at du er mer eller mindre garatnert at spillet går flytende i motsetning til på PC, hvor man kontinuerling må oppgradere for å henge med.

Lenke til kommentar
Det finnes verken emulator til Gamecube eller xbox til bruk på pc.Men det finnes derimot masse emulatorer til xbox  :p

Du har sjekka linken jeg viste over skjønner jeg. ;)

 

Selv har jeg funnet begge deler, men ingen av dem er serlig brukenes enda. omtrent i samme status som ps2 emulatorene.

 

Sjekk linkene hvis du er i tvil. :p

DE funker ikke.er du så heldig og få de til og funke,så trur jeg ikke du får noe og juble over...Derfor sier jeg at det IKKE finnes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...