Gå til innhold

Logitech Z-2200 2.1 THX


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er lei av at det ligger signalkabler over alt på rommet nå (mellom pc/tv & stereoanlegg) så jeg vurderer å skaffet dette "anlegget" som et alternativ... er vant med bra bass fra før (2x12") og jeg ser at denne subwooferen scorer bra i testene...

 

Er det noen som har dette fra Logitech, evt. hørt det med egene ører og har lyst til å dele erfaringene ?

 

på forhånd takk!

 

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel eg lagde en lignende tråd for ikke så lenge siden. Ikke mange som svarer når det gjelder høytallere merkelig nok. Uansett så har eg bestemt meg for dette settet som du nevner. Testet den i butikken og ble meget fornøyd med lyden. Testet den og den til creative som også er thx men likte lyden til logitech'n best. Venter på å se om den kommer på en eller annen juletilbud.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Takker!

 

Nå er det ingen vei tilbake... høyttalerene er underveis, så nå er det bare å  håpe at de lever opp til forventningene...  :dribble:

 

Har du fått den nå? Får min imorgen.

 

Er du fornøyd?

 

 

Hei!

 

Jeg er strålende fornøyd, men jeg er VELDIG avhengig i å kunne bruke equaliser'n på lydkortet (nForce2) for å få den lyden jeg er ut etter...

 

Kan anbefale disse, meget bra høyttelere for en pen slant med penger... !

Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte "kun" 2.1 de lever opp til forventnigene med god margin....

 

 

-Kjetil

Lenke til kommentar
sikker på at surround ikke er å foretrekke? det koster jo ikke så veldig mye. men hvis du ikke skal ha surround så er det annlegget der helt fint det.

:thumbs:

 

vil ikke ha surround på pc'n, det er ikke nødvendig! det er så mye styr å henge opp alle høyttalerne + at det er mer enn nok ledninger fra før! Klarer meg med 2.1 jeg - denne gangen! men det er selvfølgelig delte meninger... :D

Lenke til kommentar
:w00t: omg så eg gleder meg. Har holdt ut med gammelt stygg creative cambrigde four point høytallere. Hørte settet på ett rimelig stort og støyende butikk og bassen var bare groom altså. Nei nå kribler det. Bare noen timer nå så er den min. :love:

Creative Cambridge 4-point surround er jo dritbra, med tanke på alder.

 

Kjøpte mine for 2,5 år siden til 1000kr inkl lydkort og de funker strålende, har en grei diskant og hardtslående bass.

Beste kjøpet jeg har gjordt til en datamaskin. (Er ikke store utvalget av gode kjøp...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har tenkt å kjøpe meg et 2.1 sett. Jeg har sett litt på det fra logitech som dere snakker om og det som er nesten likt fra creative.

Anbefaler dere logitech?

Lenke til kommentar

Anbefaler logitech z-2200 på det sterkeste. Det er en inverstering som kommer til å vare ganske lenge vil eg tro. Maken til lyd i forhold til kr skal du lete lenge etter.

 

Eg og bruker equalizer på pc'n for å få den lyden eg vil ha men det er med hvilken som helst høytalere.

 

Cambrigden skal enten gis vekk eller plaserer i stol/sofaen eg sitter på :green:

Lenke til kommentar
Anbefaler logitech z-2200 på det sterkeste. Det er en inverstering som kommer til å vare ganske lenge vil eg tro. Maken til lyd i forhold til kr skal du lete lenge etter.

 

Eg og bruker equalizer på pc'n for å få den lyden eg vil ha men det er med hvilken som helst høytalere.

 

Cambrigden skal enten gis vekk eller plaserer i stol/sofaen eg sitter på :green:

sub under rompa er alltid en spennende opplevelse ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...