Gå til innhold

Fortnite-konto


Anbefalte innlegg

Litt usikker hvor jeg skal poste denne, men prøver meg her :)

 

Jeg har stort sett spilt Fortnite på PS4, men har nå nylig bestemt meg for å laste det ned på PC-en og Nintendo Switchen. Jeg greier da ikke å linke brukeren min fra PS4 opp mot brukeren jeg har på PC/Switch. Har hørt snakk om at for å få dette til å fungere måtte man linke brukeren opp før man startet å spille på PS4, men synes dette hørtes noe rart ut, at det ikke skulle gå andre veien. PC-en og Switchen linker seg fint opp sammen, men PS4-en blir ikke godtatt. Kan det ha noe med at jeg ikke bruker mailen på Epic Games som jeg bruker på PS4-en? For da jeg forsøkte å logge inn med samme mail og passord på Epic Games som jeg har på PS4 fikk jeg opp at det var feil passord, men mailen hadde bruker. Jeg laget da en helt ny bruker med en annen mail.

 

Skjønner at dette ble veldig rotete, men håper dere greier å forstå hva jeg trenger hjelp til og kanskje har noen gode tips/forslag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sony tillater ikke at fortnite-konter som er brukt på ps4 kan overføres til andre maskiner og omvendt, bortsett fra PC om jeg har forstått riktig. Så det er ikke mulig å bruke samme fortnite-konto på Switch og PS4.

 

https://www.polygon.com/2018/6/12/17453978/this-fortnite-account-is-associated-with-a-platform-which-does-not-allow-it-to-operate-on-switch

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...