Gå til innhold

Philips 65" 4K UHD LED Smart-TV 65PUS7363/12, benytte angrerett?


Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Kjøpt  Philips 65" 4K UHD LED Smart-TV 65PUS7363/12. Jeg er ikke så fornøyd med bildet på skjermen. Synes det virker uklart og kornete til tider, litt støy i bilde. Prøvd å stilt inn, men det bedrer seg ikke. 

 

Noen som har erfaring med modellen, eller lignende modell? Bør jeg benytte åpent kjøp? Hvilke modeller /merker anbefales?  

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Sony KD-65XE9005 hadde jeg vurdert ikke akkurat nå da det er høy pris 17990,- men den er ofte på tilbud til 12990,- vent på det legg inn varsel på prisguiden når prisen faller.. Vurderer du tv til 17000,- hadde jeg gjort alt for å skaffe 3000,- til og kjøpt LG Oled B7V verdt hver eneste krone.

 

 

Lenke til kommentar

Sony KD-65XE9005 hadde jeg vurdert ikke akkurat nå da det er høy pris 17990,- men den er ofte på tilbud til 12990,- vent på det legg inn varsel på prisguiden når prisen faller.. Vurderer du tv til 17000,- hadde jeg gjort alt for å skaffe 3000,- til og kjøpt LG Oled B7V verdt hver eneste krone.

Sett på tv på en power. Blir garantert et kjøp! fantastisk bilde! :D Takk så mye for hjelpen! 

Lenke til kommentar

Sony KD-65XE9005 hadde jeg vurdert ikke akkurat nå da det er høy pris 17990,- men den er ofte på tilbud til 12990,- vent på det legg inn varsel på prisguiden når prisen faller.. Vurderer du tv til 17000,- hadde jeg gjort alt for å skaffe 3000,- til og kjøpt LG Oled B7V verdt hver eneste krone.

 

Likte ikke bilde på den Sony tvn men smaken er som baken.

Enig når det gjelder LG modellen...annbefales så lenge man ikke bruker tv til spilling ...feks playstation eller xbox.

Lenke til kommentar

Likte ikke bilde på den Sony tvn men smaken er som baken.

Enig når det gjelder LG modellen...annbefales så lenge man ikke bruker tv til spilling ...feks playstation eller xbox.

??? Det er den desidert beste OLED tvn som er, synes nå jeg. Ingen slår input lagen til LG.

Lenke til kommentar

??? Det er den desidert beste OLED tvn som er, synes nå jeg. Ingen slår input lagen til LG.

Tenker på burn-in som er en kjent risiko hvis man spiller.....kamerat er xbox gamer og han fikk innbrenning på sin B7 modell.

Mulig han har vært uforsiktig noe han sier han ikke har vært men jeg ville ikke kjøpt en OLED hvis spilling er en viktig del av tv bruken.........

Endret av Potetflak er godt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker på burn-in som er en kjent risiko hvis man spiller.....kamerat er xbox gamer og han fikk innbrenning på sin B7 modell.

Mulig han har vært uforsiktig noe han sier han ikke har vært men jeg ville ikke kjøpt en OLED hvis spilling er en viktig del av tv bruken.........

Tja her spilles det PS4 pro rundt to-tre timer hver dag favoritter Fifa, bil-spill og krigsspill nada problemer.... Sitter fyren med et spill og driver på hele dagen er det noe annet. Bruk hode og skift kilde av og til hvis spill er førsteprioritert eller ja rett og slett kjøp lcd. Trådstarter har ikke nevnt han er hicore gamer så tema er ikke kommet opp.. Uansett Oled er den beste allround tv du får kjøpt.

Lenke til kommentar

Hva tenker du om Philips 65PUS8303 til 11.990 kr på elkjøp nå? Vil tro dette er et knalltilbud. 

Den får jo 5 stjerner og "Spesielt anbefalt" i LydogBilde sin test.

 

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/65PUS8303/philips-65-4k-uhd-led-smart-tv-65pus8303-12

Har selv hatt en Philips i 8000 serien var godt fornøyd med den men ombestemte meg og gikk for Oled. Nå er dette en nyere utgave har også fått samme bildeprosessor som Oled utgaven dems og den er veldig bra. Man gjør ikke feil her ved å kjøpe denne med tilbudet som er nå.

Lenke til kommentar

Tja her spilles det PS4 pro rundt to-tre timer hver dag favoritter Fifa, bil-spill og krigsspill nada problemer.... Sitter fyren med et spill og driver på hele dagen er det noe annet. Bruk hode og skift kilde av og til hvis spill er førsteprioritert eller ja rett og slett kjøp lcd. Trådstarter har ikke nevnt han er hicore gamer så tema er ikke kommet opp.. Uansett Oled er den beste allround tv du får kjøpt.

Så lenge det går bra så er det jo greit men kjedelig den dagen man får plutselig burn in.....ikke er det en garantisak heller,spesielt LG er tøffe på dette.

Men enig at for de som ikke spiller er OLED anbefalt.....men ville vært forsiktig å ha på feks CNN hele dagen der det er masse statiske logoer og info på skjermen.....bare mine 2 cent

Jeg har veldig lys stue med masse vinduer og sol fra morgen til kveld så det må også tas i betraktning vd OLED kjøp

Lenke til kommentar

Så lenge det går bra så er det jo greit men kjedelig den dagen man får plutselig burn in.....ikke er det en garantisak heller,spesielt LG er tøffe på dette.

Men enig at for de som ikke spiller er OLED anbefalt.....men ville vært forsiktig å ha på feks CNN hele dagen der det er masse statiske logoer og info på skjermen.....bare mine 2 cent

Jeg har veldig lys stue med masse vinduer og sol fra morgen til kveld så det må også tas i betraktning vd OLED kjøp

Selvfølgelig veldig kjedelig hvis man får burn inn ingen ønsker det. Forteller bare om mine opplevelser alle vet burn inn ved uvettig bruk er til stedet men synd hvis man blir overnervøs også da får man ikke mye glede av en Oled. Jeg bruker flere forskjellige kilder pr dag ser vel risiko ved Playstation spill men dette går fint. Har du en veldig sol opplyst stue hadde jeg kjøpt meg lcd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...