Gå til innhold

CS ordbok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har blitt kalt lamejoiner et par ganger selv.  :blush:

Jeg joiner ikke laget fordi det er best, men for meg så er det klin umulig å være terrorist, noe folk ikke skjønner :/

:lol:

Ja "klin umulig", spesielt når de ligger under med 0-50. :lol:

Er årevis siden jeg har spilt CS selv men kan ikke huske at det var så vanskelig å spille på terrorist laget? :shrug:

Helt siden jeg var 14 år og spilte cs med realbot har jeg vært T.

Har spilt cs smått på nett siden i sommer, men når jeg spør om hva ord betyr så får jeg et "n00b" klaska i trynet.

Uansett, når jeg var 14 var jeg terrorist og spilte mest med med MP5.

Når jeg ble 15 slutta jeg og spille, realbot var kanskje litt kjedelig, og botene visste aldri hvor du var (_sinnsykt_ ironisk dette med hvor jeg var)

Jeg begynte å spille litt på diverse nettverk igjen når jeg var 16.

Har alltid hatt venner som jeg har snakka med istedenfor å skrive så jeg kan ikke dette med hva alt betyr.

Når jeg ble 17 fikk jeg adsl, nå var det på tide å faktisk kjøpe spillet ;)

Og spille på nettet :)

Jeg har spilt som CT siden jeg var litt over 16, og m4a1 er et must for meg.

Ak47 er desidert den beste på lang avstand (hvis man ser bortifra awp)

Men så lenge jeg er en person med taktitt som storme (er det ikke FPS spill kanskje?) så er rett og slett ak47 ubrukelig.

Den nye som ligger på 4 -> 1 som jeg ikke husker hva heter. funker til dette, men jeg møter som regel den første person på avstand, og da er brått den ubrukelig.

M4a1 funker både på avstand og på nært hold :)

Men, det er dog sjeldent at T har de værste plassene å starte på, har f.eks spilt de_rats så finner du ut hvor gøy det er å være CT.

Men jeg joiner ikke T forde ;)

Over til noe annet.

Den mest seriøse norske cs serveren + spilleren jeg har spilt mot, er desidert en admin fra esport.no på demmes rats server :)

Den er borte, hvor er den? :scared:

Vi skrev litt til hverandre og litt fram og tilbake, jeg hørte aldri ordet gull, og kampen var jevn :)

Var dog 1on1 så det var litt morro :)

Takker for alle fine svar.

Nå er jeg og 1337 :p

Ser så teit ut, men nå veit jeg ihvertfall hva mesteparten betyr :)

Skrevet
Den mest seriøse norske cs serveren + spilleren jeg har spilt mot, er desidert en admin fra esport.no på demmes rats server :)

Er oppe og går den? Du spiller 1.6, sant?

Skrevet

Den er borte, hvor er den?  :scared:

Jeg ser ikke rats serveren, gjør du?

Skrevet
Har blitt kalt lamejoiner et par ganger selv.  :blush:

Jeg joiner ikke laget fordi det er best, men for meg så er det klin umulig å være terrorist, noe folk ikke skjønner :/

:lol:

Ja "klin umulig", spesielt når de ligger under med 0-50. :lol:

Er årevis siden jeg har spilt CS selv men kan ikke huske at det var så vanskelig å spille på terrorist laget? :shrug:

Helt siden jeg var 14 år og spilte cs med realbot har jeg vært T.

Har spilt cs smått på nett siden i sommer, men når jeg spør om hva ord betyr så får jeg et "n00b" klaska i trynet.

Uansett, når jeg var 14 var jeg terrorist og spilte mest med med MP5.

Når jeg ble 15 slutta jeg og spille, realbot var kanskje litt kjedelig, og botene visste aldri hvor du var (_sinnsykt_ ironisk dette med hvor jeg var)

Jeg begynte å spille litt på diverse nettverk igjen når jeg var 16.

Har alltid hatt venner som jeg har snakka med istedenfor å skrive så jeg kan ikke dette med hva alt betyr.

Når jeg ble 17 fikk jeg adsl, nå var det på tide å faktisk kjøpe spillet ;)

Og spille på nettet :)

Jeg har spilt som CT siden jeg var litt over 16, og m4a1 er et must for meg.

Ak47 er desidert den beste på lang avstand (hvis man ser bortifra awp)

Men så lenge jeg er en person med taktitt som storme (er det ikke FPS spill kanskje?) så er rett og slett ak47 ubrukelig.

Den nye som ligger på 4 -> 1 som jeg ikke husker hva heter. funker til dette, men jeg møter som regel den første person på avstand, og da er brått den ubrukelig.

M4a1 funker både på avstand og på nært hold :)

Men, det er dog sjeldent at T har de værste plassene å starte på, har f.eks spilt de_rats så finner du ut hvor gøy det er å være CT.

Men jeg joiner ikke T forde ;)

Over til noe annet.

Vi skrev litt til hverandre og litt fram og tilbake, jeg hørte aldri ordet gull, og kampen var jevn :)

Var dog 1on1 så det var litt morro :)

Takker for alle fine svar.

Nå er jeg og 1337 :p

Ser så teit ut, men nå veit jeg ihvertfall hva mesteparten betyr :)

:laugh: n1 m8. *ler*

Makan til dummere tråd har jeg ikke sett på en stund.

Jeg foretrekker å være T public, for alle n00bsa skal være CT, mye mer moro å spille 4 mot 9 og slakte alle 9 enn å spille 9 mot 4...

Jeg hater lamejoining, camping, n00bing, whining og alt det der, så jeg spiller ikke public, kun cw.

Men det er nå så...

Skrevet
:laugh: n1 m8. *ler*

Makan til dummere tråd har jeg ikke sett på en stund.

Jeg foretrekker å være T public, for alle n00bsa skal være CT, mye mer moro å spille 4 mot 9 og slakte alle 9 enn å spille 9 mot 4...

Jeg hater lamejoining, camping, n00bing, whining og alt det der, så jeg spiller ikke public, kun cw.

Men det er nå så...

Hva var så utrolig morsomt/dumt?

Når jeg spiller på nettet er det som regel fullt på begge lagene så det er egentlig samme hvor mange som er mot mange.

Skrevet

Er det FAMAS geværet du snakker om?

Skrevet

Er det FAMAS geværet du snakker om?

:yes:

Skrevet

Alt annet enn rifler er ubrukelig til storming. Mp5 er kanskje det beste våpenet på kort avstand, men magasinet tømmes så fort og du ender opp med å måtte lade våpenet etter å ha drept noen fiender. En ak eller colt dreper på alt ifra 1-5 kuler og du trenger ikke å reloade når du er på ett utsatt sted som altfor mange gjør.

Skrevet
Alt annet enn rifler er ubrukelig til storming. Mp5 er kanskje det beste våpenet på kort avstand, men magasinet tømmes så fort og du ender opp med å måtte lade våpenet etter å ha drept noen fiender. En ak eller colt dreper på alt ifra 1-5 kuler og du trenger ikke å reloade når du er på ett utsatt sted som altfor mange gjør.

Det eksisterer ikke bedre rushevåpen enn mp5. du plukker lett ut 2-3 awp'ere om du strafer og hopper litt. for at det skal virke må du også være rask, så du er oppi trynet på AWP'ern før han er klar for det. Du kan heller ikke stå i spawn og handle i VGUI-meny'en med musa mens de andre er halveis til b-spots allerede. mp5 på lang avstand er mulig, men det krever skills. :)

Skrevet (endret)

Har en liten som folk har glemt:

interphore - person som har still interpen for å treffe oftere med awpen (men de er kanskje ikke så aktuelt lenger, var det ikke sånn at interpen var låst fra 1.6?)

AtW

Endret av ATWindsor
Skrevet

Det eksisterer ikke bedre rushevåpen enn mp5. du plukker lett ut 2-3 awp'ere om du strafer og hopper litt. for at det skal virke må du også være rask, så du er oppi trynet på AWP'ern før han er klar for det. Du kan heller ikke stå i spawn og handle i VGUI-meny'en med musa mens de andre er halveis til b-spots allerede. mp5 på lang avstand er mulig, men det krever skills. :)

Jo, du har rett i det. Mp5 er overlegen på kort avstand, men ikke imot for mange fiender, da er det bedre med riflene for de trenger du ikke å lade mere enn 1-2 ganger per runde.

Det kommer litt annpå hvor du rusher, rusher du inn i siktet på en awp'er er du ferdig. Selv synes jeg ump er fin på avstand, det er mulig å drepe awp'ere med den også på avstand men det krever litt flaks. Overlever du første skuddet til awp'eren er sjansene store for at han får prestasjonsangst og skytter i hytt og pine :)

Mp5 og glock synes jeg er dårlig på avstand, men det er utrolig hva enkelte får til med de våpene.

Skrevet

Rart.. Jeg spilte på den for noen uker siden.. :roll:

Skrevet

Rart.. Jeg spilte på den for noen uker siden.. :roll:

Det gjorde jeg og, men brått en dag.. *poff* borte :scared:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...