Johnx Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Hei Jeg har en disk på 80gb, jeg har delt den så jeg har: en på 20gb, og to på 30gb. Har PartitionMagic 7.02 XP til å endre på de, for jeg vil ta 10gb fra den 20gb og dele de gigabytene på de to med 30gb. Går det uten å formatere? Sist jeg prøvde fucka jeg hele hd og måtte formatere. Hilsen en forfjamset pc bruker
WeeR Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Noenganger går det.. noenganger ikke, min erfaring er, gi ****** i det
MorePower Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Er ikke helt sikker på funsjonaliteten i den versjonen i forhold til pm8. Men mener det skal gå fint. Bruk resize/move til å gjøre partisjoner større/mindre. Anbefaler å ikke legg inn for mange endringer av gangen før du trykker apply. Good luck.
Simen1 Skrevet 15. desember 2003 Skrevet 15. desember 2003 Det bør gå greit, men er jo aldri helt "safe". For å unngå sånne problemer i fremtida så er det kanskje lurere å kutte litt ned på antall partisjoner. Jeg kjører alltid denne løsningen: 10GB til OS, resten til D: og dataene mine. Om det gikk galt sist: Prøv Partition Magic 8.0 denne gangen. De har sikkert rettet på en del bugs siden sist. Om det går galt igjen: Bruk Backup'en til å legge alt tilbake. (For du har vel backup?, Hvis ikke så er det vel på tide å sikre seg mot kræsj)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå