Gå til innhold

[Løst] Problemer med lyd ps gold headset.


GnilreG

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har den gamle modellen av ps gold wireless headset, sliter med at jeg ikke kan ha chat og lyd på klokkene. Så når jeg spiller må jeg ha lyd på TV og chat på klokkene. Noen som har peiling hva det kan være.

 

Har vært på lysinnstillinger og endret på innstillinger som sier alt lyd på headset, da kan andre spillere høre meg, men jeg hører ikke dem. Må velge kun chat for å høre.

 

Bruker jeg et annet headset med samme innstillingene fungerer det.

 

Har også prøvd å resette headsetet på appen som følger med...

 

Veldig frustrerende å spille Fortnite i gruppe å ikke høre kister eller hvilken side spillere er på =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man ikke justere balansen på in-game lyd og chat på selve headsettet her? Jeg hadde disse selv for noen år tilbake, og mener at jeg kanskje var borti noe lignende. Da var det balansen her som var feiljustert. Men du har jo resatt selve headsettet..så ser for meg at det kanskje burde være OK da... 

 

Håper du kun bruker disse i stereo modus og ikke i virtual surround sound, de låter helt forferdelig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kan man ikke justere balansen på in-game lyd og chat på selve headsettet her? Jeg hadde disse selv for noen år tilbake, og mener at jeg kanskje var borti noe lignende. Da var det balansen her som var feiljustert. Men du har jo resatt selve headsettet..så ser for meg at det kanskje burde være OK da... 

 

Håper du kun bruker disse i stereo modus og ikke i virtual surround sound, de låter helt forferdelig.

Prøvde igjen, nå fikk jeg det til. Så var tydeligvis det som var problemet. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...