Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for 19 år yngre gutt/mann


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Trenger noen råd - er en 41 (snart 42) år gammel dame som begynte å date en på min egen alder rett før påsketider, vi har gått endel på fjellet sammen osv. Vi har allerede hatt endel diskusjoner da vi er ganske ulike på diverse ting, blandt annet barna mine (de har virkelig fått gjennomgå allerede) Han mener de må oppføre seg som "voksne" selv om de er barn. Å når jeg velger å bruke tid på barna istedenfor han, så blir han sur å gretten (langsur). Synst til tider han er veldig barnslig for alderen. Men vi har det også veldig fint sammen når vi er ute å går på fjellet og gjør ting bare vi to. Har hatt noen vanskelige år før dette å var kanskje litt "desperat" å kanskje "beit" på det første og beste da jeg har mistet all selvtillit iløpet av mine tidliger forhold. Har også etterlyst litt bekreftelser og at han kan si at han er glad i meg å kanskje ta rundt meg uten at det skal være "sexuelt" - men da har jeg fått til svar at han er ikke sånn!!! Så jeg har begynt å tvile på dette forholde...om dette kommer til å gjøre meg godt...eller om alt blir på hans premisser....det er ikke jeg interessert i. Har også fått kommentarer fra familien min at de synst han er litt uhøflig og ganske uinteressert i de rundt seg.

 

Men nå kommer det som egentlig er det "STORE" problemet, vi var ute hos noen venner av meg (de er litt eldre enn meg - men vi har det veldig kjekt i lag når vi får kose oss og f.eks. drikke champagne!) Å det som skjedde nå i helgen, var at ene sønnen deres var der en liten stund å jeg og han kom i pra (jeg er sånn som prater med alt og alle ) å det var så fint å prate med han...jeg tenkte ikke på han som noe potensielt, da han er 19 år yngre enn meg ! Men dagen etter fikk jeg melding med han der han skreiv at jeg var utrolig flott, sporty og smilende. Han hadde ikke klart å få meg ut av tankene. Men han skulle reise på sjø dagen etter å bli borte i maaaange uker, det synes han var veldig dumt å han ønsket at vi hadde treftes tidligere. Han håper disse ukene på sjø kommer til å få raskt unna, slik at han får se meg igjen. Jeg synes dette blei litt rart...og uventet! Sitter igjen å er både smigret, glad men samtidig føler jeg meg som en kriminell. Men kjenner jeg gleder meg VELDIG til å se han igjen...Har ikke gjort noe galt da han har reist, men han sier han håper vi kan treffes når han kommer hjem. Det er en nydelig fin gut/ mann - men hallo?? Han er 23 år!!! Sikkert mange som synst dette er ekkelt!?

 

Å jeg tenker også at siden jeg får sånne følelser for han etter en liten kveld, kan ikke forholdet mitt med han som jeg liksom er "kjæreste" med nå være rett?

 

En annen ting er at han virker nå desperat og gir meg mer kompliment enn han noen gang har gjort tidligere, å sier han elsker meg hver dag....å har lagt ut på facebook at han og jeg er i et forhold uten at han har spurt meg !!! Jeg blei temmerlig irritert pga det. For jeg har sagt klart og tydelig (det har forreesten han også gjort) at dette med å legge ut at man er i forhold på facebook i vår alder er teit !!! ) Å tidspunktet akkuratt nå når jeg har begynt å få interesser fra andre....?

 

Kjenner jeg bare er frustrert av hele greia....

 

 

Noen som har noen gode råd?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gamle er barna dine?

 

Du skriver du har kanskje vært litt rask med å kaste deg ut i forhold, siden du hadde litt lav selvtillit grunnet vanskelige tidligere forhold. Du søker bekreftelse fra han du nå har vært litt sammen med, men at han også virker litt uinteressert i livet ditt utenom deg direkte. Også at han blir sur hvis du bruker tid med barna.. jeg synes ikke dette er spesielt gode egenskaper.

 

Synes det var dårlig gjort av han å gå ut med det han gjorde på Facebook. Du bør be han fjerne det fortest mulig, siden du ikke har gitt noen bekreftelse på det. At han plutselig tar det steget uten noen bekreftelse fra deg, er jo også etter min mening et litt dårlig tegn. At han er for rask og usikker.

 

Med tanke på den yngre fyren, så er det jo ingenting ulovlig med å møtes og være sammen. Om det blir snakk om noe langvarig forhold eller ikke, må bli opp til deg og han å finne ut. Hvis barna dine er veldig unge, så kan man jo nevne at du bør tenke over hvis dette blir sosialt kjent, at barna dine kan bli offer for sosial stigmatisering rundt det. Men det behøver jo ikke å bli sånn. Det er opp til deg. Hvis de er rundt 19-20 års alderen, tenker i hvert fall jeg at de er gamle nok til å tenke selv, og bør la deg gjøre mer eller mindre som du vil. Bosituasjonen spiller kanskje også en rolle.

 

Vil anbefale deg å tenke langsiktig. Tenk på deg selv -først-. Du trenger ikke andre for å søke bekreftelse. Hvis du mangler selvtillit, er det nesten bedre å søke støtte fra en profesjonell, uavhengig person, enn fra folk som ikke har noe å tape på å utnytte deg, og som ikke har taushetsplikt. Dette skriver jeg fordi du skriver at du kanskje har dårlig selvtilit. Da er man tilbøyelig til å ta raske og ikke nødvendigvis sunne valg for seg selv.

 

Det er mange fisk i havet! Siden du er frustrert over hele situasjonen, hvordan føles det hvis du tenker hvis hele situasjonen bare sluttet nå, i dag? At både han du har hatt kontakt med en stund, og den yngre fyren, plutselig forsvant? Føles det som en lettelse, eller skuffelse?

Lenke til kommentar

Den yngre fyren sier han elsker deg hver dag, og tror dere er i et forhold, etter dere møttes en gang på fylla da du var pratesjuk. Høres ut som han er mentalt tilbakestående, det finnes grenser for hva man gjør for et ligg.

 

 

Tror du bør lese tråden igjen, det er den eldre herremannen som er omtalt i siste bit av tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, beklager at det ble litt uversiktlig og rotete skrevet. Den eldste av barne mine er 16 og den yngste er 7. Får vel bare ta tiden til hjelp å se hvordan det går...men kjenner at jeg og han som jeg  er kjæreste med nå har endel ulikheter å at han mangler noen egenskaper som jeg synst er viktig i forhold til barna.Inntrykket deres er ikke så bra av han hittil.

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør vurdere forholdet ditt til han "gamlingen" du dater, rett og slett fordi han er sjalu på barna dine. Dater man noen med barn bør man forstå at barna til den du dater har en viss prioritet.

 

Når det gjelder han nye kan du sikkert se det litt ann men vær litt forsiktig med hvor seriøst du tar det. Jeg ser for meg mange på den alderen vil synes det er kult å ha seg med noen som er åpass mye eldre og kan krysse det av på bucket listen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes du bør vurdere forholdet ditt til han "gamlingen" du dater, rett og slett fordi han er sjalu på barna dine. Dater man noen med barn bør man forstå at barna til den du dater har en viss prioritet.

 

Når det gjelder han nye kan du sikkert se det litt ann men vær litt forsiktig med hvor seriøst du tar det. Jeg ser for meg mange på den alderen vil synes det er kult å ha seg med noen som er åpass mye eldre og kan krysse det av på bucket listen sin.

Tja, det er en blanding. Noen er veldig oppegående og modne for alderen. Jeg er en av de, nå er jeg 22 år gammel. Dater egentlig kun eldre jenter. Er litt fæl og er 26 på Tinder, men etter en date eller to innrømmer jeg dette fort, og de bryr seg aldri siden de har møtt meg. Er kun fordi de ellers aldri ville møtt meg, på grunn av sosiale normer. Selv synes jeg både mentalt, og fysisk sett, kvinner rundt 26-30 er veldig tiltrekkende. Faller fort for dem, og tenner fort på dem.

 

Litt kjipt og, for jeg blir nesten for betatt av de og hender jeg blir litt skuffet om de egentlig bare vil ha morro. Nå har jeg datert ei 5 år eldre for eksempel, og trivdes veldig.

 

Ellers er 'rekorden' å bli med ei på 31 når jeg var 19, og ingen visste om alderen til hverandre. Når vi fant ut møttes vi og hadde sex igjen likevel, og hun var veldig betatt av meg og jeg ble veldig betatt osvosv og så for meg hvordan ting evt kunne funket. Dessverre innså hun det ikke hadde gått og brøt kontakten. Forstår det dog i ettertid.

 

On topic, du er ikke gammel enda. Når du har bikket 50 kan du føle deg litt eldre. Du har forsatt tid til å nyte livet. Hvor ofte kommer du over en kjekk ung kar som har lyst på deg? Enten det bare er sex, morro, eller noe seriøst. Hva har du å tape på det? Har du muligheten er det bare å nyte livet. Du kan jo tenke på noen positive ting, han er kjekkere enn eldre menn sannsynligvis, sterkere, utholden, osvosv...

 

Anonymous poster hash: cadcd...c4d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...