Gå til innhold

TEST: The C64 Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen fartstid med C64 så tilgi meg om jeg har gått glipp av noe, men hvorfor skal man måtte koble til ett tastatur for å skrive kommandoer? Konsollen er jo strengt tatt ett tastatur med litt mere hardware. Kan man ikke bare bruke tastaturet til konsollen?

 

tastaturet virker ikke på denne mini-versjonen, men fullversjonen som kommer senere er bekreftet å skulle ha fungerende tastatur.

Lenke til kommentar

Jeg var med å starte den legendariske gruppen illusion som var en av de beste cracking gruppene på 80-90 tallet. Hero kallte jeg meg. Har vel faktisk 2 C-64 maskiner med modem og floppydisk og sikkert 1000 floppydisker med spill/demoer og prg varer fra, Abnormal, Illusion, Enigma, Talent. Grupper jeg var med i. De støver ned, kom med ok bud og du kan få hele samlingen. Mail: [email protected]

Om du lover å ta vare på dem.

Odd Harry Bakkli

 

Her er også en sang, om en kjent figur, senere kjent for busted copyparty.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vf8Uhf-xFSM&t=99s

 

"Diskbox Mans copyparty got busted in the early 90s, by the Police, and his best friend Quincy still is paranoid about it. The LSD did not help, neither did Vigilantism, or being gay either.  Still he hopes to go to more copyparties!" 

 

Skal vi bare si BJ er responsible for mental insanity in this man.

Endret av Nit-0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er også en sang, om en kjent figur, senere kjent for busted copyparty.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vf8Uhf-xFSM&t=99s

 

"Diskbox Mans copyparty got busted in the early 90s, by the Police, and his best friend Quincy still is paranoid about it. The LSD did not help, neither did Vigilantism, or being gay either.  Still he hopes to go to more copyparties!" 

 

Skal vi bare si BJ er responsible for mental insanity in this man.

BJ = Bjørn Jacobsen ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hadde gitt denne en 2er eller 3er, men pga at Uridium scroller smooth på to av mine skjermer - noe jeg ikke ennå har fått til med Vice på RPi, og sliter med på Vice PC - egentlig bare fått det til på originalmaskin og TurboChameleon64 med vicsync og spesialskjerm.
Altså pga at de har klart å få Uridium til å scrolle smooth gir jeg den 5 - på to av mine PCskjermer. Begge disse skjermene fungerer også bra med MiST Amiga. Vet ikke åssen den scroller på HDMI TV men disse to PC skjermene funker.

AOC 27" 3D LED D2769Vh - egner seg ikke til PC bruk da den har snodige linjer horisontalt som er slitsomme.

AOC 24" LED e2460Sh - tror dette var den andre.

Endret av Fjodorgrim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...