Gå til innhold

Næringsinnhold i First Price-produkter


Anbefalte innlegg

Jeg kjøper ofte frosne grønnsaker. De holder seg lenge i frysen, de er frosset ned på det tidspunktet de er mest modne og de er allerede oppkuttet så det blir mindre arbeid på meg. Mange fordeler altså!

 

Går forbi frysedisken og ser at First Price har mange alternativer til de "etablerte" produsentene innen frosne grønnsaker. Kjøpte en pakke med blandede grønnsaker i dag, med brokkoli, gulrot og blomkål i dag og må si det smakte litt blast i forhold til det jeg vanligvis kjøper.

 

Mine spørsmål er da, er det lavere kvalitet på de frosne grønnsakene fra First Price, og tror dere næringsinnholdet er det samme som det andre produsenter har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

 

Mine spørsmål er da, er det lavere kvalitet på de frosne grønnsakene fra First Price, og tror dere næringsinnholdet er det samme som det andre produsenter har?

Ja jeg mener bestemt at det var en undersøkelse rundt dette - ikke bare grønnsaker, men first price produkter generelt - som sa at kvaliteten hva gjelder næringsstoffer osv er like god.

Lenke til kommentar

First Price er opp og ned som alt annet.

Det beste er nok som du gjør å teste dette selv, ikke akkurat grønnsaker med 3 liters vanniljeisen de har ble slaktet i en test, og en mente den smakte såpevann...

En nesten 3 år gammel test, her gjør Eldorado det veldig bra, og det har jeg selv kjøpt et par år og er veldig fornøyd.

https://www.klikk.no/mat/test-av-frosne-gronnsaker-3687315

Lenke til kommentar

First Price er opp og ned som alt annet.

 

Det beste er nok som du gjør å teste dette selv, ikke akkurat grønnsaker med 3 liters vanniljeisen de har ble slaktet i en test, og en mente den smakte såpevann...

 

En nesten 3 år gammel test, her gjør Eldorado det veldig bra, og det har jeg selv kjøpt et par år og er veldig fornøyd.

 

https://www.klikk.no/mat/test-av-frosne-gronnsaker-3687315

 

Fett, takk for linken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...