Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Allergi mot støvmidd.


Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at jeg er allergisk mot støv, som de fleste vet er det støv stort sett overalt.

 

Jeg lurer derfor på om noen har tips til å begrense dette så mye som mulig. Jeg vurderer i denne sammenhengen å kjøpe en luftrenser som jeg kan ha ståenes på soverommet. Noen med allergi som har dette. Om noen har noen spesifikke merker å anbefale hadde vært strålende.

 

Tar gjerne imot andre tips også.

 

Anonymous poster hash: b2639...501

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare tull at du har alergi mot støv...

 

 

Blir som å si at man er alergisk mot luft, hvor man egentlig bare reagerer på Nitrogen og Karbondikosid.. (CO2) Du må presisere hva støv er.. :)

Allergi mot støvmiddavføring - ofte bare kalt støvallergi. 

 

edit: Jeg er ikke TS. Men vet fortsatt hva støvallergi er. 

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

 

Det er jo bare tull at du har alergi mot støv...

 

 

Blir som å si at man er alergisk mot luft, hvor man egentlig bare reagerer på Nitrogen og Karbondikosid.. (CO2) Du må presisere hva støv er.. :)

Allergi mot støvmiddavføring - ofte bare kalt støvallergi.

 

edit: Jeg er ikke TS. Men vet fortsatt hva støvallergi er.

Støvmidd ja, og det er absolutt ikke tull. Er kronisk plaget av dette, selv med medisiner.

 

Anonymous poster hash: b2639...501

Lenke til kommentar

Skaff deg tørketrommel hvis du ikke har det allerede. Tømmer filteret regelmessig og det er sinnssykt mye støv som samles opp så jeg bare kan kaste det vekk. Deilig å få all det støvet ut av tøyet.

Har kombinert vask/tørk men bruker ikke tørk funksjonen pga den sliter noe innmari på klæra.

Ny tørketrommel er noe jeg kan se på etterhvert, men har ikke 10k å bruke for øyeblikket desverre.

 

Anonymous poster hash: b2639...501

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...