Hofer Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Flytter fra Edderkoppen i Oslo til Maihaugsalen i Lillehammer i avtale som strekker seg til sommeren 2019.E-SPORT: Her skal begge sluttspillene i Telenorligaen 2018 avgjøres
TST Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Lillehammer har 30 000 innbyggere! Enda bedre! Har spurt skribenten om han kan endre :-)
CWH Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Gratulerer, spennende! Sikker på at Lillehammer kommer til å bringe inn et stort publikum, dette gleder jeg meg til. 1
taffeeel Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Meget spennende! Vil det være noe rabattordninger eller lignende for folk som har lyst å reise langveisfra for å se på? Da tenker jeg kanskje spesielt på overnatting. Tror ikke esport-sluttspillet vil være et turistboom, men å tilby noen overnattingsplasser billig håper jeg vil være mulig. :-)
TST Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Vil det være noe rabattordninger eller lignende for folk som har lyst å reise langveisfra for å se på? Da tenker jeg kanskje spesielt på overnatting. Jepp, det blir annonsert i tiden fremover!
TST Skrevet 14. april 2018 Skrevet 14. april 2018 Bygg Reis Deg arrangeres hvert 2 år* Ikke på Norges Varemesse i november. Vi har vært der de siste tre årene, og det er først nå dette har blitt en utfordring for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå