Gå til innhold

hva er det beste spillet på xbox


super-data45

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm her var det mange som svarer PGR2...noen som har prøvd colin mcrae4? tenkte jeg skulle kjøpe det i julegave til brodern. så har vi noe å gjøre i julen.

:thumbs: Colin Mc Rae 4 er kongespill når det gjelder rally. Men hvis asfaltracing er tingen og du og brodern skal ha mye å gjøre i julen så må du bare gå for PGR2 ( ref. HMaster ) Har hatt det noen uker nå og jeg klarer bare ikke å ta det ut av boxen, måtte faktisk kjøpe en box til så unga fikk mulighet til å spille også :blush:. Har dere ADSL eller bredbånd så blir det enda råere, 2 mnd prøveabb. og rett ut på nettet, der er det mange racingfrelste og bryne seg på. Lykke til å God Jul.

 

Gamertag: Braathen

Favorittspill: PGR2 :thumbs:

Lenke til kommentar

Som noen nevnte så er "KillSwitch" og "Dungeons & Dragons" av de aller beste spillene på Xbox - disse bare MÅ du ha.

 

Selv må jeg si både "Splinter Cell" og spesielt "Star Wars KOTOR" er ganske så oppskrytt. Kamp-systemet på KOTOR er helt tåpelig, og spillet kunne vært sååå mye bedre hadde dette vært laget ordentlig. Og "KillSwitch" slår "Splinter Cell" nedenom og hjem! :thumbs:

 

Som bilspill kommer du ikke utenom "Burnout 2". Dette er kanskje det kuleste bilspillet jeg har spilt på noe system noensinne! Endelig et bilspill som gir SKIKKELIG farts-følelse, og tunnelsyn når du flår gassen i bånn.... 99% av alle bilspill jeg har sett, klarer ikke dette. F.eks. er spill som "Project Gotham Racing", "Gran Turismo" og "Midtown Madness" fine å se på i replay (joda, bilene skinner så fint med lys og refleksjoner og greier og greier....) Men disse bilspillene eier jo ikke fartsfølelse! Når speedometeret viser 200km/t ser det ut som du bare kjører forbi bygningene i 70km/t! Derfor er "Burnout 2" et KONGE bilspill som envher Xbox eier MÅ ha. :D

 

Ellers må nevnes "Project Zero" - et EKTE grøsserspill bedre enn de fleste skrekkfilmer i sjangeren!

 

"FIFA 2004" - verdens beste fotballspill

"ESPN NHL Hockey 2004" - verdens beste hockeyspill. Nuff said.

"WWE Raw2" - glad-vold på sitt beste med opptil 4 spillere! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm her var det mange som svarer PGR2...noen som har prøvd colin mcrae4? tenkte jeg skulle kjøpe det i julegave til brodern. så har vi noe å gjøre i julen.

Det er veldig morro hvis du liker Rally spill, jeg elsker Rally spill og dette er kjempe bra. Veldig realistisk styring og brettene er veldig pent og gjennomført laget.

 

Anbefales helt klart hvis du er glad i Rally spill. :thumbs:

Lenke til kommentar

Vil bare nevne at CS var veldig skuffende hvis du IKKE spiller det på Live. Det er ikke støtte for splitscreen, noe jeg synes var helt tåpelig at det ikke er på dette spillet. Blir rimlig lei av å skyte på boter liksom.

 

En liten oppdatering på hva jeg har spillt i det siste;

 

PGR2; Har ikke prøvd det så veldig mye, men virker ganske fett. Bra kjører følelse, men ikke serlig fartsfølelse synes jeg.

 

Colin Mc Rae 4; Veldig bra Rally spill! Et must for alle som digger Rally :yes: .

 

Crimson Skies; Sinnsykt fett å spille flere kammerater sammen, split screen eller LAN! Helt ok missions så langt(har ikke kommet serlig langt i det).

 

SSX3; Fett snowboard spill! Digg å slenge seg ned i sofaen og slappe av en halvtimes tid med dette spillet, men synes det kunne vært litt mer realistisk(noe av det morsomme er jo å hoppe 30 meter høyt og da ;)).

 

CS; Kjedelig. Skuffende pga det ikke er split screen :angry: .

 

XIII; Konge! Digger grafikken, pent gjennomført og har en bra historie.

 

KOTOR; Veldig bra RPG spill, men man må sette seg ned og spille det masse(det er et langt spill), noe ikke jeg har gjort så veldig mye.

 

NFS:U; Drit rå farts opplevelse, synd grafikken ikke er så veldig bra på Xbox(sikkert noe med at jeg har spillt det endel på PC) men banene blir veldig kjedlige.

 

God Jul :xmas: !

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar

Vil bare si at kill.switch ikke kommer på XBox i Europa, så hvis du skal ha det, må du ha modchip og bestille det fra statene...

 

Ellers kan jeg anbefale Splinter Cell, hvis du liker sniking og er relaitvt tålmodig. SSX3 er jo konge. Rein morro og sug i magan. RalliSport Challenge er og blir det kuleste rallyspillet jeg har prøvd (har ikke testet Colin McRae 4). Det har også usedvanlig bra grafikk til å være et to år gammelt spill. Halo er utrolig bra (mye bedre på XBox enn på PC, faktisk).

 

Jeg ser at det ikke er noen som har anbefalt Magic the Gathering Battlegrounds enda, men det er kanskje fordi folk tror det er for spesielt interesserte. Men det er det egentlig ikke. Det har faktisk ikke så mye tilfelles med kortspillet. Det spilles mer som en fighter ala Dead or Alive 3 (hvilket er kjempekult), bortsett fra at man ikke slår og sparker og knekker ryggrader og sånt, men maner fram monstre og kaster fireballs og sånt. Og så er det mye mer taktisk. Synes det er dritkult, jeg, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Vil bare si at kill.switch ikke kommer på XBox i Europa, så hvis du skal ha det, må du ha modchip og bestille det fra statene...

 

Ellers kan jeg anbefale Splinter Cell, hvis du liker sniking og er relaitvt tålmodig. SSX3 er jo konge. Rein morro og sug i magan. RalliSport Challenge er og blir det kuleste rallyspillet jeg har prøvd (har ikke testet Colin McRae 4). Det har også usedvanlig bra grafikk til å være et to år gammelt spill. Halo er utrolig bra (mye bedre på XBox enn på PC, faktisk).

 

Jeg ser at det ikke er noen som har anbefalt Magic the Gathering Battlegrounds enda, men det er kanskje fordi folk tror det er for spesielt interesserte. Men det er det egentlig ikke. Det har faktisk ikke så mye tilfelles med kortspillet. Det spilles mer som en fighter ala Dead or Alive 3 (hvilket er kjempekult), bortsett fra at man ikke slår og sparker og knekker ryggrader og sånt, men maner fram monstre og kaster fireballs og sånt. Og så er det mye mer taktisk. Synes det er dritkult, jeg, ihvertfall.

er det magic spillet et strategispill eller fbs??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...