Gå til innhold

Ute etter gratis sølvnummer?


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Kjekt å ha, for det meste. Men jeg har to androider der jeg kjører Network Cell Info for å sjekke hvilke frekvenser jeg ligger på.

Bare vær obs på at du må bruke numrene. etter 12mnd (tror jeg?) blir numrene frigjorte.

 

Feks hos Telenor må du fylle på 50kr på kortet pr år for at de skal holdes "aktive".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips!

værsegod :)

 

Det var slik jeg fikk mitt nummer.

 

Fant nummeret hos Telenor, søkte for moro på nummeret på Google siden jeg syntes det var nogenlunde bra.

Viste seg at på samme tidspunkt som jeg kjøpte nummeret fra Telenor, var det en annen kar som hadde en aktiv annonse på Finn hvor han ønsket 100.000 kr for nummeret.

 

Absolutt ikke verdt den summen, men synes det var litt morsomt. Det var en kar som ikke hadde brukt nummeret på en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

He, he. Jeg tror ikke lenger det er noe stort marked for gullnummer. Jeg hadde 461 22 777 en periode, og la det ut på Finn.no for noen hundrelapper. Null respons. Jeg fikk tak i 41 10 90 40 og 411 06 555, men tviler på at de har noen markedsverdi.

Lenke til kommentar

Nei dette er tilfeldige numre som ligger hos en annen operatør.

 

Om noen av de er gode eller ei vet jeg ikke. har ikke gått igjennom :)

Ja, OK. Har vel i grunnen mer enn nok mer mitt primærnummer samt et sølvnummer jeg fikk tak i på den tiden man kunne søke opp ledige numre hos Chess (og de tilbød abonnementet ChessPremium).

Endret av MrMire
Lenke til kommentar

 

Nei dette er tilfeldige numre som ligger hos en annen operatør.

 

Om noen av de er gode eller ei vet jeg ikke. har ikke gått igjennom :)

Ja, OK. Har vel i grunnen mer enn nok mer mitt primærnummer samt et sølvnummer jeg fikk tak i på den tiden man kunne søke opp ledige numre hos Chess (og de tilbød abonnementet ChessPremium).

 

Jeg har egentlig en slik side selv.

 

Kanskje jeg gjør noe ordentlig ut av det en dag slik at folk kan enklere velge egne nummer. Ikke nødvendigvis gull\sølv-nummer, men andre nummere de liker :)

 

8fWu4Hp.png

 

nyV3bMX.png

HysXOvm.png

Lenke til kommentar

Gikk det så fort? Å portene, mener jeg. Trodde du måtte vente til det ble aktivt hos Chili.

Opprettelse av nytt nummer er aktivt med en gang. Portering av nummer kan til nød pushes i løpet av en dag, avhengig av hvilken operatør du skal fra og til. Jeg fikk iallfall mail om at ny operatør aktiverer nye nummeret mitt onsdag. Kanskje jeg får simkort fra ny operatør før chilimobil?

 

Jeg må si at jeg syns synd på chilimobil nå. Jeg skal portere til dem så fort de får VoLTE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...