Gå til innhold

Blir ikke innkalt til sesjon 2, hva skal jeg gjøre nå?


fobian

Anbefalte innlegg

Hei, i dag fikk jeg brev at jeg blir ikke innkalt til sesjon 2. Noe jeg er svært skuffet over, fordi jeg kunne se for meg en karriere i forsvaret, og hadde trent målrettet til det. Men jeg tenkte alltid at å ta førstegangstjeneste først er smartest pga da får jeg smakebit på forsvaret. Men er som sagt utrolig skuffet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Klage? Er ikke det utrolig lang og slitsom prosess? Vet ikke om jeg vil bruke to år på å klage. I tillegg så skjønner jeg ikke hvorfor jeg blir ikke kalt inn. Eneste de sier i brevet at de har ikke behov for flere som er tjeneste dyktig, men sier at de kan fortsatt kalle meg inn hvis de får behov eller jeg tar relevant utdanning. Vil det si at plutselig under utdanningsløpet mitt kan de finne på å kalle meg inn? En annen ting jeg ikke skjønner, de driver og kaller inn folk som overhode ikke ønsker seg i forsvaret og har uttalt seg ved flere anledninger at de er ikke motiverte, men blir fortsatt kalt inn. Mens noe som faktisk ønsker seg, har gode karakteren fra vgs er i godt fysisk for blir ikke det. Er bare litt sur, skuffet og veldig forvirret.

Men ville dere sagt at løpet er kjørt å bli kalt inn eller er det fortsatt mulig? I så fall hva burde jeg gjøre 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...