TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 (endret) Funger helt likt som Jeg har aldri...-leken, det er bare det at her nevner vi om det vi har aldri tenkt å gjøre. Jeg har vell ikke noe valg å begynne leken. Har aldri tenkt å spille PUBG. Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM
Scarvo Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Jeg har aldri tenkt til å hoppe ut fra et fly uten fallskjerm.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 Jeg har aldri tenkt til å hoppe ut fra et fly uten fallskjerm. Du må også svare på min.
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Skrevet 5. april 2018 Funger helt likt som Jeg har aldri...-leken, det er bare det at her nevner vi om det vi har aldri tenkt å gjøre. Jeg har vell ikke noe valg å begynne leken. Har aldri tenkt å spille PUBG. Ikke jeg heller da jeg ikke aner hva det er. Jeg har aldri tenkt å skade en kvinne.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Forfatter Skrevet 5. april 2018 Samme her. Jeg har aldri tenkt å velge en annen sin side. Står heller nøytralt, og være åpen og høre på hva andre har å si.
Pliscin Skrevet 5. april 2018 Skrevet 5. april 2018 Skjønner ikke helt hva du mener, men det er bedre å være nøytral enn å ta parti i noe du ikke kan stå for. Jeg har aldri tenkt å bli pilot.
Scarvo Skrevet 5. april 2018 Skrevet 5. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å tråkke på en spiker med vilje.
Sopptur Skrevet 5. april 2018 Skrevet 5. april 2018 Å, nei. Ikke jeg heller. Kan vel kalle det selvskading om man ønsker å blø med vilje. Jeg har aldri tenkt å bli boende i byen jeg er vokst opp i.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. april 2018 Forfatter Skrevet 5. april 2018 Å, nei. Ikke jeg heller. Kan vel kalle det selvskading om man ønsker å blø med vilje. Jeg har aldri tenkt å bli boende i byen jeg er vokst opp i. Selv skading, jeg liker å selvskade. Kansje ikke den metoden da. Jeg tror ikke du vil vite hvor henn på kroppen min jeg liker å gjøre det. Eller.... ..har jeg rett? Jeg har vokst opp i en by, eller før det ble en by. Har aldri tenkt å se filmen The Death of Stalin.
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Tror jeg har tenkt til det. Jeg har aldri i livet tenkt å se Utøya-filmen
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Forfatter Skrevet 6. april 2018 (endret) Jeg har sett filmen Utøya. Jeg har aldri tenkt å bli sjukt feit. Magen min er stor nok som den er. Endret 6. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM
OtherHalf Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Jeg har aldri tenkt å bli feit heller, kroppen min er fin som den er nå. Jeg har aldri tenkt å å melde meg på noen slags reality TV
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2018 Forfatter Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å ta hele hånda mi på glo heit varm plate.
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å svømme til Island
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å bli politiker.
Scarvo Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt å avsløre adressen min her inne.
Sopptur Skrevet 6. april 2018 Skrevet 6. april 2018 Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Skrevet 7. april 2018 (endret) Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand. Du er i feil tråd. Det skal ikke være "Jeg har aldri" men "Jeg har aldri tenkt" skal det være. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM
Sopptur Skrevet 7. april 2018 Skrevet 7. april 2018 Ikke jeg heller, men tror dem har tilgang til IP-adressen vår. Jeg har aldri vært i Thailand. Du er i feil tråd. Det skal ikke være "Jeg har aldri" men "Jeg har aldri tenkt" skal det være. Ups! Jeg har aldri tenkt å spise en hel chilli.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april 2018 Forfatter Skrevet 7. april 2018 (endret) Jeg har gjort det, ble lurt til å spise en hel habanero. Det var sterkt, og fikk hikke anfall av det. Jeg har aldri tenkt å spise bar chili som er sterkere enn habanero. Endret 7. april 2018 av TheDarkSeeds - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå