Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2018 Skrevet 29. mars 2018 Koselig påskegjest dette, Så fin i fargene den er! Om jeg skal pirke på noe, så må det være den lille lyse kilen som ble nede i venstre hjørne. 1
Torhild Jansen Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Skrevet 29. mars 2018 Koselig påskegjest dette, Så fin i fargene den er! Om jeg skal pirke på noe, så må det være den lille lyse kilen som ble nede i venstre hjørne. Takker ? oppdaget den lyse biten når jeg hadde valgt mørk bakgrunn ?
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2018 Skrevet 29. mars 2018 Fin stær og jeg har å besøk av denne og noen troster God Påske ! Mvh Leif 1
Fotoskrulla Skrevet 29. mars 2018 Skrevet 29. mars 2018 Koselig påskegjest dette, Så fin i fargene den er! Om jeg skal pirke på noe, så må det være den lille lyse kilen som ble nede i venstre hjørne. Takker oppdaget den lyse biten når jeg hadde valgt mørk bakgrunn Ja, det er så typisk! 1
Moerk Skrevet 29. mars 2018 Skrevet 29. mars 2018 For noen flotte farger og fargemønstre denne fuglen har. Stæren har jeg ikke sett på så nært hold før. Kanskje burde man sette opp en matestasjon slik at man kunne se dem ordentlig? Skarpt og nydelig portrett av denne fine fuglen. Mvh.Oddvar 1
Leif Olsson Skrevet 29. mars 2018 Skrevet 29. mars 2018 Koselig påskegjest dette, Så fin i fargene den er! Om jeg skal pirke på noe, så må det være den lille lyse kilen som ble nede i venstre hjørne. Takker oppdaget den lyse biten når jeg hadde valgt mørk bakgrunn Ja, det er så typisk! Enig
Anbefalte innlegg