Gå til innhold

Ditt første spill - hvilket var det, og hvilket skulle du ønske det var?


Ditt først spill - hvilket skulle du ønske det var?  

7 stemmer

  1. 1. Ditt første spill - hvilket var det, og hvilket skulle du ønske det var?

    • Et av de nyeste slik som GTA V, fordi da hadde jeg vært gammel nok til å ha sluppet å erfare alle foregående spill i utviklingen av bedre oppløsning.
      0
    • Det aller første spillet på fjernsyn som verdens første spillutvikler!
    • Et slags Super Mario Bros. til Nintendo NES spill fordi da hadde jeg fått være med på hele utviklingen fra de første greie spill til de som vi finner på markedet idag.
    • Utvikler av et helt nytt spill i en helt ny digital tid som revolusjonerer hele spillindustrien på grunn av et paradigmeskifte.
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en konsoll med flere spill tidlig på 80-tallet. Det var noe lignende det i bildet nedenfor, men det var ikke helt denne. Det var 10 spill, og den hadde faktisk noen av disse logoene på de forskjellig spillene, og det spillet jeg husker er Pong. Det var "tennisspillet".

 

07614aa810f2e8912788e31258ec96d3.jpg

 

Angående hva jeg ønsker hva det første spillet, så er det greit for meg å ha startet med dette.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Husker veldig godt det første spillet jeg kjøpte eller fikk.. Blir vel fikk, men det gikk en stund uten ukepenger etterpå. I en liten PC butikk i Halden, fikk jeg øye på en stor boks med en ridder som holdt sverdet høyt mot noen figurer i bakgrunnen. Og når jeg så at teksten utgjorde: "Heroes of Might & Magic III", begynte jeg å be og tigge. Hadde sunket mange timer ned i en demo versjon av HoMM 2 fra en CD min eldre bror hadde fått fra et PC blad. Og jeg ville ikke hatt det annerledes heller

Lenke til kommentar

Er glad dem første spillene jeg spilte var på kasseter. Tror min generasjon som har spilt siden da setter mye mer pris på hvordan spillene er idag. 

 

Du er sikkert rundt alderen min. Personlig har jeg blitt mye mer kresen med åra. Et spill må være veldig godt for at jeg skal gidde å fullføre det eller bruke mye tid på det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...