*Tronaldo* Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Hei. Såvidt jeg har forstått kan man bruke en Dreambox sammen med en parabol og få svært mange kanaler etter flashing av firmware. Dette er stort sett det eneste jeg vet om Dreambox-konseptet. Det jeg lurer på er følgende: - Hva kan man ellers bruke en Dreambox til? - Hva skjer dersom man har kabel tv og kjøper kabel-tv-modellen av Dreamboxen? Får man også her flere kanaler? /me is littegranne usikker on det her...
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 Kan putte harddisk i den og ta opp. Med flashing så kan du bruke pirat-kortkoder fra internett uten å måtte mekke eget smartkort (om noen skulle lure så er ike det lovlig). Den kan også streame i nettverket, dvs du kan se tv/høre på radio (tatt inn via parabol)på pc'en. DEt er det jeg kommer på, har en kompis som har den, jeg vil også ha.
Rikky Skrevet 13. desember 2003 Skrevet 13. desember 2003 DEt er det jeg kommer på, har en kompis som har den, jeg vil også ha. Jeg skal ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå