Gå til innhold

E-SPORT: Forlot wOrldklAn ett minutt før overgangsvinduet stengte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen noengang blitt banned for cheating fra Telenorligaen uten å bli tatt av VAC/Client?

Har det noengang skjedd at admins så gjennom demo og tenkte at det her var cheat for så å banne vedkommende?

Det er jo ikke rart at det ikke har kommet noen formelle jukseanklager når det aldri blir noe resultat av å gjøre det. 

 

Dette er som sagt ikke ment for å angripe gamer, jeg har selv vert i systemet deres og synes dere gjør en kjempejobb!

 

Jeg synes du viser hvor fornøyd du er på en veldig rar måte :-)

 

Svaret er forøvrig "ja" på de to første spørsmålene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1. Tor-Steinar Nastad Tangedal hvorfor uttaler du deg om at det er uheldig for en spiller og gjøre slikt? Blir som om sjefen i FA (engelske fotballf forbundet) skulle gått ut og kommentert overgangssaker direkte med meninger.

3. Flere og flere spørr om Gamer sin innvolvering i cheating anklagene mot dette laget, men dere svarer ingen. Men å kommentere en overgang som handler om laget gjør dere? Viser dere plutselig interesse for ting nå?

 

1. Jeg ble stilt et spørsmål av skribenten som jeg valgte å svare på, og jeg står for det jeg har sagt som handler om holdninger og lojalitet. Jeg har også gått ut på Twitter med meninger om dette.

 

3. Dersom en journalist ber om en kommentar rundt en jukseanklage, så skal jeg svare på det også. Det har foreløpig ikke kommet noen skribenter med slike spørsmål, og det har heller ikke kommet noen formelle jukseanklager inn til Telenorligaen på to måneder.

Det spørsmålet får du aldri fra en en som jobber i gamer.no for de følger vel retningslinjer dere har satt for de. Men dersom demo'n fra OFFroadLAN som gutta har på pcen sin blir lastet opp får du en formell klage med engang. Dere bør grave litt i spillerene sine historikk, alt fra BAN fra gamer i 4 div som en skriver over her (noe jeg ikke kjenner til bare så det er sagt) til BAN for cheating på faceit. Dere graver deres egen grav ved og la alt dette bare løpe fritt og se den andre veien fordi dere til slutt håper at de ikke har jukset eller skal slippe unna med det så dere slipper lage sak på det og bli sett på som userriøse.

Lenke til kommentar

Det spørsmålet får du aldri fra en en som jobber i gamer.no for de følger vel retningslinjer dere har satt for de. Men dersom demo'n fra OFFroadLAN som gutta har på pcen sin blir lastet opp får du en formell klage med engang. Dere bør grave litt i spillerene sine historikk, alt fra BAN fra gamer i 4 div som en skriver over her (noe jeg ikke kjenner til bare så det er sagt) til BAN for cheating på faceit. Dere graver deres egen grav ved og la alt dette bare løpe fritt og se den andre veien fordi dere til slutt håper at de ikke har jukset eller skal slippe unna med det så dere slipper lage sak på det og bli sett på som userriøse.

Ingen i redaksjonen har retningslinjer å følge når det gjelder saker som dette. Vi står fritt i å dekke det vi ønsker å dekke, og om vi vil sette lys på noe negativt ved Telenorligaen gjennom en redaksjonell sak, så gjør vi det.

 

Om noen i redaksjonen har lyst til å grave i juksesaker etter bevis og lignende, står vi også fritt til å gjøre dette.

 

Når jeg spør Tor-Steinar eller Erling om et spørsmål relatert til en artikkel, behandles dette som om jeg kontakter en hvilken som helst annen person.

 

Se alle våre tidligere juksesaker, eller den jeg linker under, som er direkte kritikk og tilbakemelding til Telenorligaen fra en av mine skribenter.

 

https://www.gamer.no/artikler/kommentar-bor-man-endre-formatet-pa-telenorligaen/379089

Endret av Hofer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan noen gi meg link til hvor jeg kan legge inn en formell klage på cheater på gamer.no? Eller er systemet slik at jeg må ha spilt mot spillerene? TA KONTAKT

 

Involverte parter i en kamp kan bruke kamprapporten på kampsiden for å komme i kontakt med en admin. Alternativt kan man sende en e-post til [email protected] dersom noen vil gjøre det mer diskré. E-postadressen kan også brukes av hvem som helst som vil sende oss tips.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...