Moerk Skrevet 20. mars 2018 Forfatter Skrevet 20. mars 2018 A nice peace of work Oddvar Mvh Leif Jeg syntes ikke dette ble så verst, takket være nysø og et nydelig morgenlys. Da var det bare å ta beina fatt. "Standplass" ligger ca 250 meter fra huset og jeg måtte bare legge til å gå i djupsnøen. Tackar så mycket för din snygga omtala Leif. (tror det ble riktig denne gangen) Ha en god kveld. Mvh.Oddvar
Leif Olsson Skrevet 20. mars 2018 Skrevet 20. mars 2018 A nice peace of work Oddvar Mvh Leif Jeg syntes ikke dette ble så verst, takket være nysø og et nydelig morgenlys. Da var det bare å ta beina fatt. "Standplass" ligger ca 250 meter fra huset og jeg måtte bare legge til å gå i djupsnøen. Tackar så mycket för din snygga omtala Leif. (tror det ble riktig denne gangen) Ha en god kveld. Mvh.Oddvar Bare hyggelig, eller som vi sier over there, u r velcome
Moerk Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Skrevet 22. mars 2018 Dette var mektig og flott, godt jobbet. Hei, har vært fri for internett i et par daager så takken for godkommentaren din kommer sent - men godt. Mvh.Oddvar
Anbefalte innlegg