Gå til innhold

Det ultimate for røykere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Koppholder har man jo fra før av da...min er slik en fin en....trenger bare å høyre klikke over en greie i min datamaskn som het "cdrom" eller noe og så eject.....da spyttes den finfine koppholderen ut som bare det :laugh:

Endret av Prnkstr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir produktet 10 av 10. Jeg vet ikke hvormange ganger antirøykere og fyllevenner har stjelt alle lighterne mine. Så sitter man med sneipen i postkassen ;)

Skrevet
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

Og ja, snusen bør holdes kald på lan og lignende :p

ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm

Skrevet

Selvfølgelig er det ganske tøft! Og selvfølgelig går det an å lage en selv! Kanskje også billigere... Men er det det samme!? :no:

Skrevet
Reisekjøleskapet ville jeg vel kanskje koblet til en egen stikkontakt (evt. med 12V omformer til 100kr.) fremfor å koble til pcen...

Strømforsyningen vil få vesentlig mer å bry hode sitt med. Større belastning kan føre til ustabilitet og varme.  :(

Men produktet i seg selv er jo litt kult da! Når skal det komme "minikjøleskuff" i 5 1/4" størrelse for å holde snusen kald??!  :dribble:

lage selv av kobber og 2 peltier da? har et slikt prosjekt selv... Bare at den tar opp to plasser!

ingenting er som lommevarm snus.. sånn skikkelig lunka der snusen renner skikkelig mmmmmm

Det var ironi, sant? :cry:

Skrevet

*Frysning*

...Og det var ikke en av de gode frysningene, men noe slikt som æææsj <sleike på den iskalde snusen min> :)

Skrevet

For en forskjellsbehandling, hva med oss som snuser?!!

Skal mekke en snusholde-sak-kombinert-med-spyttsamler-og-brusholder.

Kommer nok til å selge vilt :laugh:

Skrevet

sånnt er jo simplet å lage selv.. sikkert billigere og raskere også.. ikke det at jeg har behov for det akuratt, sånne sigarett uttak for man kjøpt på båt-tilbehør forhandlere (ja der har dem veldig mye annen fint 12 V stæsj :thumbup:) bla. a 12 v lamper som lager lite varme og lyser sterkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...