Gå til innhold

Hjelp til valg av konsoll (VR)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt en gaming-dødperiode de siste 2 årene, men kjenner suget etter å synke inn i et godt spill på kveldene..

Tenker jeg prøver å kvitte meg med min Xbox-One før den ikke lenger har noen verdi, og går til innkjøp av noe nytt.

 

Men, er usikker på hva jeg skal velge :hmm:

 

Jeg MÅ ha VR-briller nå, men ønsker ikke bruke pengene på en gaming-pc (Oculus rift)..

Har dere da et tips til hva jeg bør kjøpe, eventuelt et godt tilbud i disse dager? Eller er det noe som snart "kommer" som er verdt å vente litt på?

 

Har vært xbox mann siden tidenes begynnelse og må innrømme at jeg har aller mest lyst til å fortsette med det...men jeg KAN finne på noe annet også, siden jeg har en forståelse av at det fremdeles ikke har kommet noe "bra" innen VR-verdenen til denne konsollen(?)..

 

Takk for alle tips :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke PSVR selv å har aldri prøvd det så skal ikke påstå noe om hvordan de er, men etter det jeg har lest så er det vel bare er helt ok. Irritasjonsmomentene for de fleste er vel kabelstyret og at Sony slapp en bedre versjon med litt fysiske forbedringer og HDR etter bare ett år, men kabelstyret gjelder alle headsettene så langt.

 

Du kan koble Oculus Rift til Xboxen men den vil da bare fungere som en helt vanlig skjerm.

 

Jeg har veldig lyst på VR selv, men jeg greier fint vente på bedre løsninger og for min del er det ikke så veldig mange spill jeg sikler etter å spille i VR enda så det haster virkelig ikke for min del. Microsoft har veldig store VR/AR planer og har fått med seg mange andre produsenter som blant annet Intel, Samsung og Valve, og de prøver vel å få til både trådløse alternativer og skal kunne slippe ekstra sensorer og trackingsystemer for å fungere. Høres for godt ut til å være sant egentlig så jeg venter spent på å se hva realiteten blir så får jeg se hva det blir til da.

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...