Gå til innhold

Tips til små ekstra "lønninger" ?


Anbefalte innlegg

Heyo..

 

Lurer egentlig bare på om noen vil dele erfaringer av forskjellige metoder og muligheter til å tjene noen ekstra kroner i mnd ?

 

Jeg personlig kjøpte 1 "mining" rig 5 mnd tilbake som har betalt for seg og gir meg ca 4-5k i mnd ( Selger alt jeg tjener )

 

Pluss at jeg selger håndlagde skjærebrett. Gir som regel mellom 2-6k i mnd

 

Skjærebrettene er en hobby og noe jeg gjør når jeg kjeder meg, og mining riggen står bare å går

 

Leter egentlig etter et par ting til jeg kanskje kunne gjort for å tjene litt for livets opphold ^^

Har ikke mulighet til å skaffe meg en 100% jobb da jeg holder på å starte egen nettbutikk og bruker mye tid på å få den til å gå rundt

 

Takker for tips! :)



Anonymous poster hash: e9d05...78b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobb mer :-)


Det er flere måter å tjene penger på lovlig. Mens jeg studerte hentet jeg gratis skolebøker andre studenter gav bort etter hvert semester, og solgte disse. Du oppbevarer bøkene over fellesferien og selger de når nytt semester starter for ca 3-400kr per bok. Det blir fort så store summer du ikke trenger å jobbe ved siden av.

 

Ellers er det bedrifter som gir vekk ting gratis de ikke har tid til å selge, der kan du hjelpe de med å bli kvitt utstyr kjapt og oppbevare det hos deg i noen dager eller uker til du finner en kjøper.

Er du kreativ kan du ha en timelønn på tusenvis av kroner :)

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Jobb mer :-)

 

 

Det er flere måter å tjene penger på lovlig. Mens jeg studerte hentet jeg gratis skolebøker andre studenter gav bort etter hvert semester, og solgte disse. Du oppbevarer bøkene over fellesferien og selger de når nytt semester starter for ca 3-400kr per bok. Det blir fort så store summer du ikke trenger å jobbe ved siden av.

 

Ellers er det bedrifter som gir vekk ting gratis de ikke har tid til å selge, der kan du hjelpe de med å bli kvitt utstyr kjapt og oppbevare det hos deg i noen dager eller uker til du finner en kjøper.

 

Er du kreativ kan du ha en timelønn på tusenvis av kroner :)

 

Ikke dårlig! Nå er jeg ikke student og vil trolig ikke få kontakt med folk som vil gi bort bøkene :(

 

Har du virkelig gått innom bedrifter å spurt altså? Vet polakkene gjorde det i mitt gamle firma, men dette tar jo utrolig mye tid hehe

 

Anonymous poster hash: bd396...79a

Lenke til kommentar

 

Nettpoker.

 

Spiller litt, men tar for lang tid for min del.

Går kanskje 1k i mnd +  men tar de ikke ut før det er en grei sum.

 

Hadde jeg kanskje hatt mer tålmodighet hadde dette vært knall!

 

Takk for tipset :)

 

Anonymous poster hash: bd396...79a

 

For å tilfredstille nysgjerrigheten; hvor spiller du?

 

Det finnes også slike undersøkelser man kan gjennomføre på nett mot en godtgjørelse. Aner ikke hvor mye man kan oppnå, men det koster lite å undesøke i det minste.

Lenke til kommentar

For å tilfredstille nysgjerrigheten; hvor spiller du?

 

 

 

Det finnes også slike undersøkelser man kan gjennomføre på nett mot en godtgjørelse. Aner ikke hvor mye man kan oppnå, men det koster lite å undesøke i det minste.

 

 

Unibet ^^ Grei å forholde seg til og fin å ha på mobilen når jeg på veien :)

 

Undersøkelser gir som oftest bare gavekort på skrot, Og de tar lang tid :/  

 

Vurderer å ha et selskap som kan gjøre hagearbeid osv for gamlinger som ikke orker selv, Har en kamerat som gjør dette i helger. Han har nå fått 3 faste kunder som betaler han 5k mnd per husstand for å klippe gresset bare ^^  Hadde vært en fin greie, men skal definitivt se ann muligheten

 

Anonymous poster hash: bd396...79a

Lenke til kommentar

 

For å tilfredstille nysgjerrigheten; hvor spiller du?

 

 

 

Det finnes også slike undersøkelser man kan gjennomføre på nett mot en godtgjørelse. Aner ikke hvor mye man kan oppnå, men det koster lite å undesøke i det minste.

 

 

Unibet ^^ Grei å forholde seg til og fin å ha på mobilen når jeg på veien :)

 

Undersøkelser gir som oftest bare gavekort på skrot, Og de tar lang tid :/  

 

Vurderer å ha et selskap som kan gjøre hagearbeid osv for gamlinger som ikke orker selv, Har en kamerat som gjør dette i helger. Han har nå fått 3 faste kunder som betaler han 5k mnd per husstand for å klippe gresset bare ^^  Hadde vært en fin greie, men skal definitivt se ann muligheten

 

Anonymous poster hash: bd396...79a

 

Hvordan er gebyrene for uttak der? På bettson koster det vel rundt 200kr for uttak, og da skal man ta ut relativt mye for at ikke gebyret ugjør mer enn noen prosent. 

Lenke til kommentar

jeg har store problemer med å tro at noen betaler fem tusen kroner i måneden for hagearbeid til en ungdom.

 

Du har rett ^^ Du har store problemer dersom det er et problem for deg ;)

 

Men jeg forstår at du ikke tenker lenger enn utenfor ditt eget ståsted.

i dette tilfellet er det mennesker med nok penger og som trenger at noen holder hagen pen i nabolaget når de ikke engang bor i huset

 

All lykke med å fikse problemene dine ^^ 

Har du noe som omhandler posten i første omgang er du velkommen med tips og erfaringer

 

Anonymous poster hash: bd396...79a

Lenke til kommentar

 

jeg har store problemer med å tro at noen betaler fem tusen kroner i måneden for hagearbeid til en ungdom.

 Du har rett ^^ Du har store problemer dersom det er et problem for deg ;) Men jeg forstår at du ikke tenker lenger enn utenfor ditt eget ståsted.i dette tilfellet er det mennesker med nok penger og som trenger at noen holder hagen pen i nabolaget når de ikke engang bor i huset All lykke med å fikse problemene dine ^^ Har du noe som omhandler posten i første omgang er du velkommen med tips og erfaringer Anonymous poster hash: bd396...79a

Jeg skrev et annet innlegg også men det så du vel ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...