Gå til innhold

Ny Sea of Thieves-trailer viser frem det beryktede Kraken-uhyret


Anbefalte innlegg

Jeg håper da inderlig at det skal fungere å kjøpe konsollversjon og spille på PC. Var det jeg fikk beskjed om av kundesupport chatten der jeg bestilte.

 

 

 

Spillet stod til salgs i hyllene på Elkjøp i dag så jeg.


hmm det er billigere på konsoll en PC. det der play anywere ggjør det at jeg kan kjøpe en konsoll versjon å bruke på min pc. eller må man ha konsollen i tilegg?

 

 

https://support.xbox.com/en-US/games/game-titles/sea-of-thieves-faq#b12557393c964cfeb1a14ed8a7e75680

 

Sea of Thieves is an Xbox Play Anywhere title. What does that mean?

 

When you purchase an Xbox Play Anywhere title digitally, it’s yours to play on both Xbox and Windows 10. You only need to purchase the game once via the store on your Xbox or Windows 10 device and it will appear in your game library wherever you sign in.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg håper da inderlig at det skal fungere å kjøpe konsollversjon og spille på PC. Var det jeg fikk beskjed om av kundesupport chatten der jeg bestilte.

 

 

 

Spillet stod til salgs i hyllene på Elkjøp i dag så jeg.

hmm det er billigere på konsoll en PC. det der play anywere ggjør det at jeg kan kjøpe en konsoll versjon å bruke på min pc. eller må man ha konsollen i tilegg?

 

 

https://support.xbox.com/en-US/games/game-titles/sea-of-thieves-faq#b12557393c964cfeb1a14ed8a7e75680

 

Sea of Thieves is an Xbox Play Anywhere title. What does that mean?

 

When you purchase an Xbox Play Anywhere title digitally, it’s yours to play on both Xbox and Windows 10. You only need to purchase the game once via the store on your Xbox or Windows 10 device and it will appear in your game library wherever you sign in.

 

Så med andre ord kjøper du det på disk kan du ikke laste det ned fra store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...