Jump to content
Sign in to follow this  
Guest medlem-465396

sjåfør og Alkohol og Cannabis

Recommended Posts

Guest medlem-465396

Hei

Jeg jobbet som baker siste 5 år.  i dårlig arbeidsforhold.

Arbeidstaker utbetale forliksavtale for ikke økonimisk skade (mobbing, trakassering ect.)

Jeg har AAP på grunn av skade i armen , plantar fascitt, og personlighetsforstyrrelser.

Jeg har kontakt med IPS og vil jeg å ha arbeid som sjåfør.

Men jeg røyking cannabis sporadisk.  1 - 2 time i månad.

på mandag jeg har møttes med IPS veileder og vi skal snakker om jobb som sjåfør.

Er det mulig at jeg kan jobbe som sjåfor hvis jeg røyking sporadisk cannabis og har personlighetsforstyrrelser impulsive type, aggressive ?

Er det mulig at jeg kan jobbe som sjåfor hvis jeg røyking sporadisk cannabis og har personlighetsforstyrrelser impulsive type, aggressive ?

Eg trur i alle fall at sjangsane for å få jobben er liten dersom du seier dette på jobbintervjuet.

Dette er ikkje gode eigenskapar for ein ansvarleg sjåfør som skal være selskapets ansikt utad.

Når det gjeld det juridiske so er det i utgangspunktet uproblematisk at du har røykt så lenge du ikkje er rusa eller på anna måte svekka når du kjøyrer bil.

Når det er sagt så har politiet lav terskel for å beslaglegge førarkortet på grunn av manglande edrueligheit, uavhengig av om du har kjørt rusa eller ikkje.

Eg trur i alle fall at sjangsane for å få jobben er liten dersom du seier dette på jobbintervjuet.

Dette er ikkje gode eigenskapar for ein ansvarleg sjåfør som skal være selskapets ansikt utad.

Når det gjeld det juridiske so er det i utgangspunktet uproblematisk at du har røykt så lenge du ikkje er rusa eller på anna måte svekka når du kjøyrer bil.

Når det er sagt så har politiet lav terskel for å beslaglegge førarkortet på grunn av manglande edrueligheit, uavhengig av om du har kjørt rusa eller ikkje.

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/hasjroykere-klager-pa-at-de-mister-lappen-1.12379962

Guest medlem-465396

Hei

Today I had meeting with NAV and person from IPS Kyrkes Bymissjon Drammen.

They offer to my office job in Uloba.no 

I said ok to them because I have poor economical situasjon and I need money.

On friday me and person from IPS, we go to the Uloba.no

No one ,asked me about treatment in DPS.