Gå til innhold

Registrering av bil i bommen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis bilen ikke har en sånn bombrikke montert, og skiltene er uleselig, da slipper du gjennom gratis. 

 

Men vær klar over at du kan utløse en høy alarm (likner på tyverialarm) på sånne automatiske bomstasjoner som også har en manuell del, dersom du kjører gjennom uten å bli registrert på automatisk sluse, for det skjedde med meg i Tyrkia på de der gamle KGS stasjonene.

Lenke til kommentar

Så 

 

Hvis bilen ikke har en sånn bombrikke montert, og skiltene er uleselig, da slipper du gjennom gratis. 

 

Men vær klar over at du kan utløse en høy alarm (likner på tyverialarm) på sånne automatiske bomstasjoner som også har en manuell del, dersom du kjører gjennom uten å bli registrert på automatisk sluse, for det skjedde med meg i Tyrkia på de der gamle KGS stasjonene.

Så det er så enkelt å slippe gebyrer. I disse tider kjører mange biler med tilgriset skilt.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at jeg kjørte elbil tror jeg jeg hadde testet det trikset selv ;)

 

Man er dog pliktig til å ha rent skilt, og man kan nok sikkert få bot for det, men har aldri etter mange år på veien fått bot for tilgriset skilt. uleselig skilt har jeg hatt mange ganger, om så ubevist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...