Gå til innhold

List opp de bilspilla dere liker


Anbefalte innlegg

Insane - Uhyre genialt spill, vanvittig morsomt

NFS 2 SE - God gammel årgang. Første bilspillet jeg spillte

NFS HP 1 - Gøy å kjøre fort, spennende baner

NFS HP 2 - Gøy å kjøre fort.

NFS Underground - Style egne biler, genialt

NFS Porche 2000 - Mekke på biler, vanvittig genialt

CMR 2 - Artig å kjøre ute i skog og mark

CMR 3 - ------------------- / / ------------

4x4 Evo 2 - Klatre opp bakker og berg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke de som synes at NFS: Porsche er så fantastisk. Det var veldig bra når det kom ut (for over 3 år siden), men etter å ha prøvd det nå i det siste så fikk nostalgien seg en kraftig knekk. Det er jo ikke dårlig, men i forhold til dagens standard holder det jo ikke mål , selv om det er rikt på innholdssiden.

Jepp. Det er rikt på innholdssiden. Det er da det som er viktig! Er det den grafiske standarden du tenker på, så gir jeg fullstendig beng i det så lenge spillet er såpass bra. Det er det som er problemet med dagens spillutviklere, og SPESIELT EA, at de tenker kun på det grafiske, og setter det foran gameplay.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke de som synes at NFS: Porsche er så fantastisk. Det var veldig bra når det kom ut (for over 3 år siden), men etter å ha prøvd det nå i det siste så fikk nostalgien seg en kraftig knekk. Det er jo ikke dårlig, men i forhold til dagens standard holder det jo ikke mål , selv om det er rikt på innholdssiden.

Jepp. Det er rikt på innholdssiden. Det er da det som er viktig! Er det den grafiske standarden du tenker på, så gir jeg fullstendig beng i det så lenge spillet er såpass bra. Det er det som er problemet med dagens spillutviklere, og SPESIELT EA, at de tenker kun på det grafiske, og setter det foran gameplay.... :thumbdown:

Tenkte ikke på grafikksiden, men alt annet. Spillet føles virkelig som om det er 4 år gammel og det er mange spill som holder seg mye bedre med årene for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...