Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han egentlig interessert?


Anbefalte innlegg

For en ukes tid siden møtte fyr på vors hos en bekjent, vi dro på utested sammen og hang hele kvelden, det ble noe hooking og jeg ble med han hjem (forøvrig i kollektivet til han og min bekjente). Handlingsforløpet sier seg selv, men noe mislykket da vi begge var ganske fulle. Vi våknet på morgenen uten noen klein stemning, lå lenge å pratet og koste, før jeg dro litt over kl 10. Ettersom jeg ikke er veldig erfaren på dette området ga jeg han en klem og sa «da snakkes vi sikkert senere».

 

Ute den kvelden la han seg selv til på snappen min, så senere dagenderpå sende jeg en snap ganske relatert til han, for å vise interesse. Han responderte godt, og fortsatte å sende snaps utover den dagen. (Folkens dere må bare godta at det går i snaps og ikke utveksling av telefonnummer nå til dags :))

 

Ettersom dagene gikk ble han mindre respondabel og tok ikke noe initiativ, selv om vi hadde en god samtale i går hvor han stilte masse spørsmål og gjenspeilet den personen jeg tilbrakte natten min med.

 

Som dere skjønner har jeg fått veldig ulike signaler fra han, responderer når han kjeder seg(?), men tar ikke stort initiativ selv. Når det er sakt er han ikke veldig aktiv på sosiale medier, så det er jo heller ikke sikkert han tror jeg forventer å få svar på «fellessnappene» mine?

Er det noe å hente her, eller var det bare et «ligg»? Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: 7b161...f67

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns du burde be om nr hans, svaret han gir deg vil være en god pekepinne, sier han nei eller drar seg unna så er han ikke interessert.

I vår alder (20 og 23) er det ikke spessielt vanlig å utveksle telefonnummer, det er sjeldent at man tekster eller ringer hverandre før det er seriøst. Men tenkte kanskje å høre om han var interessert i å finne på noe, men vil liksom ikke ta det opp ut av det blå... Virker egentlig som det er et lite spill om å ikke være for på?

 

Anonymous poster hash: 7b161...f67

Lenke til kommentar

Jeg er bare 27 år gammel altså. 

Er du villig til å være med på tankespillet? For jeg har aldri giddet å kaste bort tiden min på sånn tull, og da tar du å enten spiller med eller går videre til neste deltaker (hah). 

Eller du kan gjøre det skikkelig enkelt og gjøre deg selv unik i hans øyne ved å spørre om tlf nummeret hans (velg å stå ut i mengden av hans snap-bitches).

Lenke til kommentar

Jeg er bare 27 år gammel altså.

 

Er du villig til å være med på tankespillet? For jeg har aldri giddet å kaste bort tiden min på sånn tull, og da tar du å enten spiller med eller går videre til neste deltaker (hah).

 

Eller du kan gjøre det skikkelig enkelt og gjøre deg selv unik i hans øyne ved å spørre om tlf nummeret hans (velg å stå ut i mengden av hans snap-bitches).

Var ikke meningen få deg til å høres gammel ut, haha. Og nei, jeg gidder ikke sånn hard-to-get-opplegg.

Men, hva skal jeg med nummeret hans om jeg ikke har tenkt å ringe? Føler det er litt dølt å spørre om det :/ Eller bør jeg vente å se om han tar kontakt? Eller skal jeg spørre om å finne på noe?

 

Anonymous poster hash: 7b161...f67

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...