redflame Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Kommer dette spillet noen gang? hvis det er sånn at : la oss si 5 utviklere jobber sammen med et spill fra år 2000 , da stemmer det vel at dem kan bruke så lang tid som dem gjør kan det ikke? dette her sa jo en av "gutta" som jobber der: "And also some comments by Joe Siegler: "If we had wanted some quickie piece of crap, it would have been out ages ago. It takes time to innovate - it doesn't take any time to shovel any old crap out there. Since we are not a publically held company, we aren't beholden to the same things that some big companies hold their development teams to, hence we can afford to take the time to make a quality product. Besides, once it's released, no one will care how long it took, they'll care that they have a cool fun game" det er vel litt håp forde er det ikke?
TCi Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Vi får da håpe at det kommer ut neste år. Men gudene vet.... Jeg har mine tvil på at det i det hele tatt kommer da men. Spillet har skiftet grafikkmotor flere ganger. Vi alle har vel Daikatana friskt i minne har vi ikke?? Startet ikke planleggingen av spillet etter Duke Nukem 3D i 1996? Jeg syntes den traileren som ble utgitt i 2001/2002 var konge, men ingenting er hørt omtrent av spillet etter det
Nymfo- Olga Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Vi får da håpe at det kommer ut neste år. Men gudene vet.... Jeg har mine tvil på at det i det hele tatt kommer da men. Spillet har skiftet grafikkmotor flere ganger. Vi alle har vel Daikatana friskt i minne har vi ikke??Startet ikke planleggingen av spillet etter Duke Nukem 3D i 1996? Husker da utgivelsen var satt til Q2 1998...
redflame Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Skrevet 11. desember 2003 Vi får da håpe at det kommer ut neste år. Men gudene vet.... Jeg har mine tvil på at det i det hele tatt kommer da men. Spillet har skiftet grafikkmotor flere ganger. Vi alle har vel Daikatana friskt i minne har vi ikke??Startet ikke planleggingen av spillet etter Duke Nukem 3D i 1996? Husker da utgivelsen var satt til Q2 1998... men spillet som var under produksjon i 1998 het riktig nok "duke nukem forever " men dette her sa utvikler`n om spillet: " described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country." så de droppa spillet fordi det sugde big time og så begynte dem på nytt i 1999 med det duke... som vi venter på , de bare hold på forever navnet siden det var så "hypa" opp!
IceCool Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Ingen vits i å mase om spill å når de kommer, de blir ikke sluppet før de er færdige uansett. sett dere tilbake å vent eller kjøp noe annet å spille på fram til det kommer. Har dere venta kun på ett spill i flere år, så løpt og kjøpt det når det kom så vil jeg tro de fleste hadde blitt skuffet, fordi mange setter for høye forventninger.
genser Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 spillet som var under produksjon i 1998 het riktig nok "duke nukem forever "men dette her sa utvikler`n om spillet: " described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country." så de droppa spillet fordi det sugde big time og så begynte dem på nytt i 1999 med det duke... som vi venter på , de bare hold på forever navnet siden det var så "hypa" opp! det utviklern sa virket som en beskrivelse av duke nuken manhatten project.. hmm.. mulig de da brukte (omtrent) det de hadde laget og solgte det under ett annet navn, istedet for bare å kaste det..
Shotgun Skrevet 11. desember 2003 Skrevet 11. desember 2003 Dette spillet har tatt lang tid å utvikle. Jeg kan nesten forsvare det han sier i notisen. Er enig i at det har tatt unødvendig lang tid, men de vil vel gjøre det skikkelig. I mellomtiden kan vi jo spille mye av de dritt-spillene så lenge. De som blir spydd ut i hopetall. Savner Duke Nukem, gleder meg til han kommer tilbake.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 det er greit å gjøre det skikkelig, men de klarer jo ikke gjøre det skikkelig. hvor mange ganger har de byttet grafikkmotor nå ? offesielt er det vel 3 ganger, samt at det er snakk om at de har byttet 1 eller 2 ganger i tillegg. det blir som å bygge sandslott, du bygger i 20min, blir misfornøyd og river det, samme prosess gjentar seg, en gang til, enda en gang, igjen, igjen og igjen, neste gang så kommer vannet og ødelegger. jeg er rimelig spent på resultatet av alt dette, hadde det vært snakk om en prosess som har gått en vei så hadde saken vært litt anderledes, men når det er snakk om en prosess som har en tendens til å plutselig begynne på 0 så begynner man å lure.
Nymfo- Olga Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 (endret) Vi får da håpe at det kommer ut neste år. Men gudene vet.... Jeg har mine tvil på at det i det hele tatt kommer da men. Spillet har skiftet grafikkmotor flere ganger. Vi alle har vel Daikatana friskt i minne har vi ikke??Startet ikke planleggingen av spillet etter Duke Nukem 3D i 1996? Husker da utgivelsen var satt til Q2 1998... men spillet som var under produksjon i 1998 het riktig nok "duke nukem forever " men dette her sa utvikler`n om spillet: " described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country." så de droppa spillet fordi det sugde big time og så begynte dem på nytt i 1999 med det duke... som vi venter på , de bare hold på forever navnet siden det var så "hypa" opp! Spillet som hadde release Q2 1998, som jeg snakker om, fortsatt Duke Nukem Forever, var samme spill som de fortsatt ikke har gitt ut... Et fps (Som da var basert på Q2 motoren om jeg ikke husker helt feil) (Husker skjermbilder fra PCplayer i begynnelsen av `98) Endret 12. desember 2003 av Nymfo- Olga
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 duke nukem forever har aldri vært planlagt som noe "3d side scroller" dnf har alltid, og vil alltid være, oppfølgeren til duke nukem 3d.
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Hehe, husker deres første releasedate, November 1998. "Le", det spille komme vi neppe til å se noe ifra...
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 kommer det ikke noe som helst form for info fra 3drealms om dnf i 2004 så kan vi trygt si at det aldri kommer
redflame Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 kommer det ikke noe som helst form for info fra 3drealms om dnf i 2004 så kan vi trygt si at det aldri kommer ja er vel nesten enig i det, det er grenser på hvor lenge folk jobber med et et prosjekt uten og tjene penger da , selv om de skulle ha ræva full av penger!!
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Dette spillet skulle jo komme i Februar år 2000. Siden det har jeg aldri hørt noe fra det. De nyeste screenshota er 4-5 år gammle.
Shotgun Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Vi kan jo glede oss over at barnebarna våre kan spille det.
redflame Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Skrevet 12. desember 2003 Dette spillet skulle jo komme i Februar år 2000. Siden det har jeg aldri hørt noe fra det. De nyeste screenshota er 4-5 år gammle. les før du sier ting da! men spillet som var under produksjon i 1998 het riktig nok "duke nukem forever " men dette her sa utvikler`n om spillet: " described the original Duke Nukem Forever side-scroller as "a really cool 3D side-scroller like Donkey Kong Country." så de droppa spillet fordi det sugde big time og så begynte dem på nytt i 1999 med det duke... som vi venter på , de bare hold på forever navnet siden det var så "hypa" opp
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Skrevet 12. desember 2003 Duke nukem er bullshit.. så det så.. dritt spill..
_ZeTh_ Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Jeg tror at det kommer i 2005, hvis det skulle ha kommet i 2004 tror jeg at vi ville ha hørt noe fra utviklerne, tror George Broussard sa for lenge siden at de ville starte promoteringen av spillet 6 måneder før det blir sluppet... Og i 2004 kommer det en del andre fps'er som "skal" være banebrytende HL2, Doom III, stalker, Far Cry osv så jeg mener og tror at 3d realms ikke vil legge seg i konkuranse med alle de... Jeg tror at det kommer i 2005, fordi det ville være perfekt Vi vil få et godt polert spill der omtrent alt vil/må være fantastisk med tanke på den lange utviklingstiden. Forhåpentlig... En ting til, kan ikke komme på noen andre store fps'er som er annonsert til 2005. Så da har duke nuken 4ever god sjangs til å ha markedet for seg selv, kanskje...
Gakks Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Jeg tror at det kommer i 2005, hvis det skulle ha kommet i 2004 tror jeg at vi ville ha hørt noe fra utviklerne, tror George Broussard sa for lenge siden at de ville starte promoteringen av spillet 6 måneder før det blir sluppet... Huh? Det siste jeg har hørt (er flere år gammel info da... ) er at 3D Realism sender ut en demo 2 uker før lansering eller noe slikt. Men dette er som sagt gammel info... Men, om de gjør det slik så kan de glatt komme med det i starten av 2004 og slå beina under Doom 3 og Half-Life 2, de trenger ikke å kjempe mot to giganter (antageligvis giganter) innen spillverdenen, de blir isteden giganten Doom 3 og HL2 må kjempe mot. Men dette er bare høyttenkning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå