Gå til innhold

Shadow of the colossus


Rika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På vei til den fjerde kolossen idag, hesten, havnet jeg i bunnen av ravinen like ved og fant en merkelig ting. Jeg så ikke hva det var, annet en flere lysende prikker og en liten melodi. Kan ikke huske dette fra rundene på ps2 og 3, og jeg finner ingenting nytt i inventaret.

Noen som vet hva det er/var?

Lenke til kommentar

På vei til den fjerde kolossen idag, hesten, havnet jeg i bunnen av ravinen like ved og fant en merkelig ting. Jeg så ikke hva det var, annet en flere lysende prikker og en liten melodi. Kan ikke huske dette fra rundene på ps2 og 3, og jeg finner ingenting nytt i inventaret.

Noen som vet hva det er/var?

Det er Coins. Fant en selv på vei til den femte kolossen. De er nye i denne remaken, men jeg vet ikke hva de gjør. Husk å trykke R2 for å plukke den opp.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Har dessverre ikke fått lange tiden på loftstua i dag, så fikk bare teaset meg selv og tatt den første colossen! Milde måne så nydelig de har fått dette spillet til, gåsehud!

 

Ja har sett på streams og bare det at det er i 60fps nå gjør spillet utrolig. Husker det orginale slet noe ekstremt med framerate, langt under 30 og 20 tror jeg. Ikke fått tid til å kjøpe det enda men blir 100% kjøp.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hva myntene er til?

 

Gjennom spillet har jeg lurt på om det har blitt enklere. Alt gikk så greit, til og med den €$#! apen.. Helt til jeg kom til siste mann.. Synes han ser mye skumlere ut enn jeg kunne huske, og jeg har aldri falt ned såååå mange ganger! *grøss* på’n igjen en annen dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...