Gå til innhold

Hva vet du om, leken..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinteren foregår nærheten av nord og syd. Og er som oftest i desember vinteren kommer. Det er såpeglatte veier. Og snø er frossen vann dråpe, jo mer frossen den er jo mer tungere blir den. Og det kalles haggel.

 

Hva vet du om motsatt kjønns klær?

 

Veldig lite.

 

Det motsatte kjønn for meg er damer. Damer bruker jo mange ting som menn ikke vanligvis pleier å bruke. Da tenker jeg primært på dametruser og BHer. Ellers så vet jeg ekstremt lite om tøy.

 

Hva vet du om turister?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Turister er folk som drar på tur til andre land, hovedsaklig på ferie, hvor de bor på hotell og drar rundt for å se på diverse ting som kan være interessante slik som slott eller slottsruiner og gjerne drar på shopping. Sånn i grove trekk.

 

Hva vet du om batterier?

Lenke til kommentar

Bleie er et hjelpemiddel som regel brukt av barn, men også noen voksne. En bleie er rett og slett stoff formet som en slags truse, som skal kunne holde inne bæsj og tiss. De kommer i forskjellige størrelser, former og fasonger.

 

Hva vet du om trær?

Lenke til kommentar

Trær ja, de puster ut oksigen som vi er avhengig av. Og de puster inne det vi puster ut, Co2 som det fint heter. Trær er en plante, som vekser opp i forsjellige størrelser. Og det er mange forsjelige typer også. Så fikk jeg jernteppe.

 

Denne kan kansje være veldig vanskelig:

Hva vet du om jernteppet, altså teppet som faller over tankene dine for å hindre deg i å huske?

Bare hopp over denne hvis den blir for vanskelig. :wee:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Danmark er et land på litt over 43 000 km^2. Der bor litt over 5,3 millioner innbyggere. Den høyeste toppen heter Møllehøj og er 179 meter, Europas laveste høyeste topp. Det har bare ett naboland, det er Tyskland i sør. Til vest for Danmark er det rett mot England, nord for Danmark ligger Skagerak med Norge på andre siden og til øst ligger Kattegat som deles med Sverige. På det smaleste er det under 2 mil mellom Danmark og Sverige. Hovedstad og største by heter København. Her bor det over 1 million mennesker. København har flere kjente turistattraksjoner som "det runde tårn" og "den lille havfrue". Københavns flyplass, Kastrup, er Nordens største når det kommer til antall reisende. Herfra kan man fly direkte til store deler av verden. Andre større byer rundt i landet er Aarhus, Aalborg, Vejle, Odense, og Randers. Danmark er verdenskjent for å være oppfinnere av Lego, og fabrikken ligger her. I Billund finner man legoland, en stor fornøyelsespark til ære for lego. Lengre nord i landet finner man Djurs og Fårup som også er populære fornøyelsesparker. Danmarks dronning henter Margrethe. Når man er 16 år i Danmark kan man kjøpe alkohol opp til 16,5%. Aldersgrensen på resten er 18år. Rema 1000 har mange butikker i Danmark. Andre matkjeder er Netto, Spar, Lidl, Bilka og Superbrugsen. Det er god veistandard i Danmark. Den 360 kilometer lange turen mellom Hirtshals og Tyskegrensa går unna på under 3 timer om du holder fartsgrensa som stort sett er 130km/h. 

 

Nå gidder jeg ikke mer, men jeg er sikker på jeg kunne 10-dobla det der. Det går bare på hvor i detalj man går. 

 

Hva vet du om Strongman?

Lenke til kommentar

Danmark er et land på litt over 43 000 km^2. Der bor litt over 5,3 millioner innbyggere. Den høyeste toppen heter Møllehøj og er 179 meter, Europas laveste høyeste topp. Det har bare ett naboland, det er Tyskland i sør. Til vest for Danmark er det rett mot England, nord for Danmark ligger Skagerak med Norge på andre siden og til øst ligger Kattegat som deles med Sverige. På det smaleste er det under 2 mil mellom Danmark og Sverige. Hovedstad og største by heter København. Her bor det over 1 million mennesker. København har flere kjente turistattraksjoner som "det runde tårn" og "den lille havfrue". Københavns flyplass, Kastrup, er Nordens største når det kommer til antall reisende. Herfra kan man fly direkte til store deler av verden. Andre større byer rundt i landet er Aarhus, Aalborg, Vejle, Odense, og Randers. Danmark er verdenskjent for å være oppfinnere av Lego, og fabrikken ligger her. I Billund finner man legoland, en stor fornøyelsespark til ære for lego. Lengre nord i landet finner man Djurs og Fårup som også er populære fornøyelsesparker. Danmarks dronning henter Margrethe. Når man er 16 år i Danmark kan man kjøpe alkohol opp til 16,5%. Aldersgrensen på resten er 18år. Rema 1000 har mange butikker i Danmark. Andre matkjeder er Netto, Spar, Lidl, Bilka og Superbrugsen. Det er god veistandard i Danmark. Den 360 kilometer lange turen mellom Hirtshals og Tyskegrensa går unna på under 3 timer om du holder fartsgrensa som stort sett er 130km/h. 

 

Nå gidder jeg ikke mer, men jeg er sikker på jeg kunne 10-dobla det der. Det går bare på hvor i detalj man går. 

 

Hva vet du om Strongman?

Strongman!! Aldri hørt om. :eek:

 

Hva vet du om tv-spill/konsollspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...