Gå til innhold

SNIKTITT: Canal Digital lanserer ny dekoderboks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Får håpe Get kommer med en ny boks snart...Flaggskipet Get Box 2 er så vanvittig dårlig at det må være flaut :D

Og menyene er helt håpløst tungvinne!

 

 

Get Box 2 er vel allerede på vei ut til fordel Get Box Micro. Hvis du trodde Get Box 2 var ræva kan du bare glede deg!  :rofl:

Mine erfaringer så langt:

  • Skylagring! Så nå kan du glemme å bruke opptak om nettet detter ut.
  • Lagrede programmer forsvinner etter 180 dager eller så. Så bare glem å bruk det som et arkiv for filmer og annet du vil se "en gang i fremtiden".
  • På grunn av cloud kan du ikke lenger ta opp alle kanaler.
  • Enda tregere (ja, det er visst mulig).
  • Må pause for å spole.
  • Hvis pause i det hele tatt fungerer da. Det er litt random.
  • Helt håpløst å stoppe spoling på rett tid. Det må beregnes. Og iblant får jeg ikke noe oppdatert bilde underveis. Bingo altså.
  • Opptak lar seg ikke spille av eller vises ikke med tittel, bare en en kryptisk path.
  • Detter ut med jevne mellomrom og klager på manglende signal. Bytter kanal, så fungerer det igjen.
  • Ved pause fortsetter den av seg selv etter cirka 30 min. Hopper over alt som er gått selvsagt.
  • Ved brukt pause, slik at man er litt på etterskudd, fortsetter den av seg selv plutselig. Hopper over alt som er gått selvsagt.
  • Ofte hakkete og komprimert bilde.
  • Siden Micro ikke er på nett fungerer ikke fjernkontrollen trådløst lenger. Og den opererer tilsynelatende innen noen få grader, så her skal det pekes.

Kunne jeg valgt noe annet hadde jeg gjort det, men vi har Get i borettslaget. :(

 

 

Disse problemene har man jo på Get Box II også. Jeg kontaktet Get for å bytte til micro for noen uker siden, men da sa de at de hadde trukket software'n med opptak osv. Nå er opplevelsen med Get så dårlig at jeg vurderer å kutte ut hele greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...